چگونه یک مقاله علمی به سبک APA بنویسیم؟
چگونه یک مقاله علمی به سبک APA بنویسیم؟

فروش ویژه

کتاب چگونه یک مقاله علمی به سبک APA بنویسیم؟

معرفی کتاب چگونه یک مقاله علمی به سبک APA بنویسیم؟

(2)
کتاب چگونه یک مقاله علمی به سبک APA بنویسیم؟، اثر اکبر رضایی - احمد علی پور ، با ترجمه مترجم کمال سخدری - ساره کولجی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات نسل نواندیش ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 149,900 26%

110,926

149,900 26% 110,926

محصولات مرتبط

(4)
3%
(4)
23%
فروش ویژه
(4)
3%
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
13%

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • بعد از اجرای پژوهش، گردآوری و تحلیل داده‌ها، وقت آن می‌رسد كه گزارش پژوهشی خود را آماده کنید و در اختیار جامعۀ علمی قرار دهید. اگرچه سبک‌های مختلفی برای انتشار نتایج پژوهش‌ها در رشته‌های علمی مختلف وجود دارد، ولی سبک رسمی موردپذیرش برای نگارش مقاله‌های علمی در حوزة علوم رفتاری “راهنمای نشر انجمن روان‌شناسی آمریکا” است که با عنوان سبک APA شناخته می‌شود. این راهنما در سال 1929 برای اولین بار با هدف ارتقاء پژوهش و تدوین استانداردهای دقیق برای ارتباط‌های علمی به‌صورت یک جزوۀ هفت‌صفحه‌ای منتشر شد و تابه‌حال شش بار مورد تجدیدنظر اساسی قرار گرفته است. هدف مؤلفان این کتاب، گردآوری مجموعۀ ساده‌ای از روش‌ها یا قواعدی بود که سهولت درک نوشته‌های علمی را افزایش دهند. بعدها این سبک مورد استقبال صاحب‌نظران، پژوهشگران و مؤلفان رشته‌های مختلف در حوزۀ علوم رفتاری قرار گرفت و امروزه اکثر ناشران این حوزه در انتشار آثار خود از این سبک تبعیت می‌کنند. این کتاب یک راهنمای عملی است که در نگارش مقالات علمی کمک می‌کند و اصول، رهنمودها و نمونه‌های گویا برای نوشته‌های با کیفیت بالا ارائه می‌دهد. قواعد سبک نگارش علمی، ارائۀ کامل اطلاعات ضروری را ترغیب می‌کند و این امکان را می‌دهد تا با دقت یافته‌های خودمان را در اختیار دیگران قرار دهیم. سبک APA به ما کمک می‌کند تا عناصر کلیدی نتایج کمّی را بیان کنیم، جزئیات مهم طرح‌های پژوهشی خودمان را گزارش کنیم و شرکت‌کنندگان و آزمودنی‌ها را با نهایت دقت توصیف کنیم. این سبک در رعایت قواعد نشانه‌گذاری صحیح، شکل مناسب اعداد در متن و منبع‌نویسی نیز به ما کمک می‌کند. جزئیات زیادی در مورد این سبک وجود دارد که لازم است یاد بگیرید ولی یادگیری آن‌ها خیلی دشوار نیست. کتاب حاضر قواعد و دستورالعمل‌های سبک APA را برای استفاده ساده‌سازی کرده است. در این کتابِ راهنما فقط نکات بسیار کاربردی از آخرین ویرایش کتاب راهنمای نشر انجمن روان‌شناسی آمریکا (ویرایش ششم) ارائه شده است.

مشخصات محصول

نویسنده: اکبر رضایی - احمد علی پور ویرایش: -
مترجم: مترجم کمال سخدری - ساره کولجی تعداد صفحات: 200
انتشارات: نسل نواندیش وزن: 228
شابک: 9786222201289 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(روان شناسی شیوه نامه علوم اجتماعی و نویسندگی)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

اکبر رضایی

اکبر رضایی

در حال حاضر مطلبی درباره اکبر رضایی نویسنده چگونه یک مقاله علمی به سبک APA بنویسیم؟ در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


احمد علی پور

احمد علی پور

در حال حاضر مطلبی درباره احمد علی پور نویسنده چگونه یک مقاله علمی به سبک APA بنویسیم؟ در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم کمال سخدری

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم کمال سخدری مترجم کتاب چگونه یک مقاله علمی به سبک APA بنویسیم؟ در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم کمال سخدری

ساره کولجی

در حال حاضر مطلبی درباره ساره کولجی مترجم کتاب چگونه یک مقاله علمی به سبک APA بنویسیم؟ در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

ساره کولجی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید