معنای خوابی که دیدم چیست؟
معنای خوابی که دیدم چیست؟

فروش ویژه

کتاب معنای خوابی که دیدم چیست؟

معرفی کتاب معنای خوابی که دیدم چیست؟

(2)
کتاب معنای خوابی که دیدم چیست؟ (یونگ شناسی کاربردی)، اثر جیمز هال ، با ترجمه سیما فاطمی پور ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات بنیاد فرهنگ زندگی ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 1,000 جلد، در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 156,000 23%

120,120

156,000 23% 120,120

محصولات مرتبط

(2)
25%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه
(5)
قیمت قبل
(4)
25%
فروش ویژه
(2)
قیمت قبل
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
1%
(2)
29%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(4)
قیمت قبل

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب معنای خوابی که دیدم چیست اثر جیمز هال ترجمه  سیما فاطمی پور نشر بنیاد فرهنگ زندگی منتشر شده است
    بر اساس روان کاوی کارل گاستاو یونگ
    مقدمه کتاب معنای خوابی که دیدم، چیست؟
    اگر وسوسه شده اید که این کتاب را بخوانید فقط یک معنا دارد:"شما هم مانند همه روانکاوان دنیا به ارزش و اهمین خوابهایتان و نقش آفرینی آنها در زندگی فعلی و آینده تان آگاهید"اگر به دنبال یک راهنمای جامع و کاربردی برای تحلیل رویاهایتان میگشتید،اکنون این اثر ارزشمند در دستهای شماست.دو موضوع بر اهمیت این کتاب می افزاید:اول اینکه این اثر توسط جیمز هال،فارغ التحصیل انیستیتو یونگ زوریخ، بر اساس دیدگاههای معتبر پرفسوریونگ به رشته تحریر درآمده است.نکته دوم اینکه در این کتاب مستقیما به تفسیر خواب هایی پرداخته شده است که مدام در خوابها تکرار میشوند همچون سقوط، مرگ، ازدواج و ...ورود شما را به دنیای اسرارآمیز خوابها تبریک میگوییم.دنیایی که گویی دستهای شما را میگیرد و مسیر رشد را به شما نشان می دهد و شما را در مسیر تکامل فردیتان قرار می دهد.

مشخصات محصول

نویسنده: جیمز هال ویرایش: -
مترجم: سیما فاطمی پور تعداد صفحات: 208
انتشارات: بنیاد فرهنگ زندگی وزن: 244
شابک: 9786006268774 تیراژ: 1000
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(براساس روانکاوی پروفسور کارل گوستاو یونگ،روان شناسی یونگی،خوابگزاری)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

جیمز هال

جیمز هال

در حال حاضر مطلبی درباره جیمز هال نویسنده معنای خوابی که دیدم چیست؟ در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

سیما فاطمی پور

در حال حاضر مطلبی درباره سیما فاطمی پور مترجم کتاب معنای خوابی که دیدم چیست؟ در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

سیما فاطمی پور

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید