بهتر است با یک نفر حرف بزنی
بهتر است با یک نفر حرف بزنی

فروش ویژه

کتاب بهتر است با یک نفر حرف بزنی

معرفی کتاب بهتر است با یک نفر حرف بزنی

(4)
کتاب بهتر است با یک نفر حرف بزنی، اثر لوری گاتلیب ، با ترجمه خدیجه صفایی - لیلی پلاشی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات گویا ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 300 جلد، در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 80,000 26%

59,200

80,000 26% 59,200

محصولات مرتبط

(6)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(4)
10%
(5)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
8%
قیمت قبل
(5)
26%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب بهتر است با یک نفر حرف بزنی اثر لوری گاتلیب .ترجمه خدیجه صفایی،  لیلی پلاشی انتشارات گویا منتشرشده است
    کتاب بیانگر ماجراهای مربوط به درمانگری است که برای بهتر شدن مراجعان خود می کوشد ، با اتفاقاتی که برایش رخ می دهد ، این احساس برای به وجود می آید که نیاز به ملاقات با یک درمانگر دارد؛ او همانطور که به مداوای مراجعین خود می پردازد متوجه می شود که خود نیز با مشکلاتی شبیه به مسائل آن ها دست به گریبان است و قرار است خود به عنوان مراجع دست به دامان روان کاوی به نام وندل شود. اثر پیش رو، آگاهی بخش و جذاب است و مطالب و رازهایی شگفت انگیز را پیرامون انسان آشکار می سازد.
    گزیده ای از کتاب بیشتر ماها وقتی سراغ درمان می آییم که احساس می کنیم گرفتار شده ایم، زندانی افکار و رفتار و ازدواج، شغل، ترس یا گذشته مان هستیم. بعضی وقت ها با روایت خودتنبیهی، خودمان را زندانی می کنیم؛ یعنی اگر دو گزینه پیش رویمان باشد و برای هر دو هم شواهدی وجود داشته باشد: «من آدمی هستم که دیگران می توانند عاشق من باشند و دوستم بدارند» و من آدمی هستم که هیچ کس نمی تواند عاشق من باشد و دوستم بدارد»، معمولا آن گزینه ای را انتخاب می کنیم که غمگینمان می کند. چرا موج رادیوی زندگی مان را روی یک موج مایوس کننده ثابت می کنیم (موج زندگی هرکس دیگه ای از من بهتره، من نمی تونم به کسی اعتماد کنم، موج هیچ کس نمی تونه کمکم کنه و موج هیچ راه حلی برای مشکلم نیست)؟ چرا موج رادیو را نچرخانیم و کانال های دیگر را گوش نکنیم؟ موج را عوض کن. میله ها را دور بزن. چه کسی غیر از خودمان جلوی ما را می گیرد؟ راهی به بیرون هست، البته به شرطی که بخواهی آن را ببینی. توی این دنیا یک کارتن راز زندگی را به من یاد داد. چشمانم را باز می کنم و لبخند می زنم. وندل هم لبخند می زند. لبخندش معنی دار است. از آن لبخندهاست که می گوید: «زیادی دلت را خوش نکن. شاید فکر کنی آپولو هوا کردی، ولی این تازه اول راهه». خودم خوب می دانم چه مشکلاتی در این راه سر راهم هست، و وندل هم می داند که من می دانم؛ چون ما هردو چیز دیگری را خوب می دانیم؛ آزادی با مسئولیت همراه است و بخشی در وجود همه ی ما هست که از مسئولیت می ترسد.

مشخصات محصول

نویسنده: لوری گاتلیب ویرایش: -
مترجم: خدیجه صفایی - لیلی پلاشی تعداد صفحات: 552
انتشارات: گویا وزن: 526
شابک: 9786226528788 تیراژ: 300
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(سرگذشتنامه روان درمانگران)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

لوری گاتلیب

لوری گاتلیب

در حال حاضر مطلبی درباره لوری گاتلیب نویسنده بهتر است با یک نفر حرف بزنی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

خدیجه صفایی

در حال حاضر مطلبی درباره خدیجه صفایی مترجم کتاب بهتر است با یک نفر حرف بزنی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

خدیجه صفایی

لیلی پلاشی

در حال حاضر مطلبی درباره لیلی پلاشی مترجم کتاب بهتر است با یک نفر حرف بزنی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

لیلی پلاشی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید