قدرت گروه مثبت
قدرت گروه مثبت

قیمت قبل

کتاب قدرت گروه مثبت

معرفی کتاب قدرت گروه مثبت

(2)
کتاب قدرت گروه مثبت (اصول و روش های اثبات شده برای ساختن گروهی عالی)، اثر جان گوردون ، با ترجمه تکتم سعیدنیا ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات هورمزد ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 1,500 جلد، در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمتِ جدید در بازار: 119,000

79,000

  79,000

محصولات مرتبط

(4)
29%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه
(1)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه
(4)
1%
(5)
29%
فروش ویژه
(6)
قیمت قبل

مشخصات محصول

نویسنده: جان گوردون ویرایش: -
مترجم: تکتم سعیدنیا تعداد صفحات: 159
انتشارات: هورمزد وزن: 160
شابک: 9786226010986 تیراژ: 1500
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(گروه های کار،در لیست پرفروش ترین کتاب های وال استریت ژورنال و آمازون)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

جان گوردون

جان گوردون

در حال حاضر مطلبی درباره جان گوردون نویسنده قدرت گروه مثبت در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

تکتم سعیدنیا

در حال حاضر مطلبی درباره تکتم سعیدنیا مترجم کتاب قدرت گروه مثبت در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

تکتم سعیدنیا

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید