تقویت نیروهای روحی و روانی
تقویت نیروهای روحی و روانی

فروش ویژه

کتاب تقویت نیروهای روحی و روانی

معرفی کتاب تقویت نیروهای روحی و روانی

(5)
کتاب تقویت نیروهای روحی و روانی، اثر زاک مارتین ، با ترجمه رضا جمالیان - علی بیات ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات لیوسا ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 90,000 29%

64,800

90,000 29% 64,800

محصولات مرتبط

(5)
6%
(5)
21%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب تقویت نیروهای روحی و روانی نویسنده: زاک مارتین ترجمه: رضا جمالیان، علی بیات توسط انتشارات لیوسا منتشر شده است
    این کتاب توسط یکی از بزرگ‌ترین روشن‌بینان انگلستان تالیف شده است، مجموعه‌ای از روش‌های ساده و موثر برای ارزش‌یابی و تقویت نیروهای روحی و روانی در اختیار شما می‌گذارد که برخی از آنها عبارتند از: تله‌پاتی، روشن‌بینی، آینده‌نگری، پسیکومتری و... اگر شما احساس می‌کنید که دارای استعداد‌ها و قدرت‌های روحی هستید، در این کتاب زاک مارتین به شما کمک میکند تا این استعداد‌های طبیعی و قابلیت‌های خداداده خود را قدرت و وسعت ببخشید.

مشخصات محصول

نویسنده: زاک مارتین ویرایش: -
مترجم: رضا جمالیان - علی بیات تعداد صفحات: 144
انتشارات: لیوسا وزن: 170
شابک: 9789649110134 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

زاک مارتین

زاک مارتین

در حال حاضر مطلبی درباره زاک مارتین نویسنده تقویت نیروهای روحی و روانی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

رضا جمالیان

در حال حاضر مطلبی درباره رضا جمالیان مترجم کتاب تقویت نیروهای روحی و روانی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

رضا جمالیان

علی بیات

در حال حاضر مطلبی درباره علی بیات مترجم کتاب تقویت نیروهای روحی و روانی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

علی بیات

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید