برنده با تو 25 اصل ارتباطی برای بیرون آمدن من و تو از 1 رابطه
برنده با تو 25 اصل ارتباطی برای بیرون آمدن من و تو از 1 رابطه

فروش ویژه

کتاب برنده با تو 25 اصل ارتباطی برای بیرون آمدن من و تو از 1 رابطه

معرفی کتاب برنده با تو 25 اصل ارتباطی برای بیرون آمدن من و تو از 1 رابطه

(2)
کتاب برنده با تو:25 اصل ارتباطی برای بیرون آمدن من و تو از 1 رابطه (زندگی مثبت)، اثر جان.سی.مکسول ، با ترجمه ربابه امیری ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات ابوعطا ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 260,000 26%

192,400

260,000 26% 192,400

محصولات مرتبط

(4)
1%
(5)
25%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه
(6)
29%
فروش ویژه
(4)
قیمت قبل
(2)
29%
فروش ویژه
(4)
1%

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب برنده با تو اثر جان سی مکسول ترجمه ربابه امیری نشر ابوعطا منتشر شده است 

    25 اصل ارتباطی برای برنده بیرون آمدن من و تو از یک رابطه
    آیا می‌ دانید کدام‌ بخش‌ ها از ادبیات رفتاری و گفتاریتان باعث می‌ شود دیگران از شما ناراحت شده و روابط مؤثر خود را کاهش دهند؟آیا می‌ دانید چگونه می‌ توانید به فردی تأثیرگذار تبدیل شده و دوستانی فداکار و قابل اطمینان داشته باشید؟آیا می‌ دانید چگونه می‌ توانید خود را به جای دیگران قرار دهید و درک بهتری از زندگی و شرایط روحی آنها داشته باشید؟آیا می‌ دانید چگونه می‌ توان از پتانسیل‌ های مثبت دیگران بهره گرفت و روابط کاری و دوستانه را به روابطی سازنده و آموزنده تبدیل کرد؟آیا می‌ دانید چگونه می‌ توان با تغییر نگرش، تهدیدها را تبدیل به فرصت کرد و شرایطبهره‌ گیری از موقعیت‌ های ثابت را افزایش داد؟
    مقدمه:انسان به عنوان یک موجود اجتماعی نیازمند فراگیری قابلیت‌ ها و توانمندی‌ های روحی و ذهنی برای مدیریت روابط خود می‌ باشد که متأسفانه عدم آگاهی از آنها، تبعات منفی بسیاری را برای افراد در محیط‌ های خانوادگی، شغلی و دوستانه ایجاد می‌ کند.همه ما به عنوان انسان‌ های متمدن به دنبال ایجاد روابطی سالم و توأم با اعتماد با افراد دیگر هستیم و تلاش داریم از مزایا و امکانات زندگی جمعی به خوبی بهره‌ مند شویم اما در این میان اگر به خوبی با مختصات برقراری روابط صحیح و کارآمد آشنا نباشیم، زندگی جمعی نه تنها رهاوردهای خوبی برای ما همراه نخواهد داشت، بلکه مشکلات و فشارهای روحی و روانی مختلفی را بر ما تحمیل خواهند کرد.کتاب ارزنده «برنده باتو» مجموعه‌ ای بی‌ نظیر، کاربردی و آموزنده در حوزه برقراری روابط و همچنین حضور در گروه‌ های کاری است. در این مجموعه، نویسنده تلاش کرده با مطرح نمودن 25 اصل راه گشا و کلیدی، به افراد در برقراری روابط احساسی و کاری کمک کرده و آنها را با خطرات، امکانات و مزایای زندگی جمعی آشنا سازد.در ابتدای هر بخش نویسنده با ذکر داستان‌ ها و مثال‌ های جذاب، به طرح عادت ها و مشکلات نادرست انسان‌ در فرآیند برقراری ارتباط پرداخته، تبعات رفتارهای ناصحیح را معرفی کرده و در ادامه روش‌ و راهکارهای شکوفا شدن روابط را تشریح می‌ کند.این کتاب به ابعاد مختلف روابط اشاره کرده و با بررسی ویژگی افراد موفق در بعد اجتماعی، محتوایی جامع و کارگشا را برای راهنمایی و آموزش افراد مختلف (چه مدیران و چه کارکنان) فراهم آورده است.
    اهداف کتاب:ـ آشناسازی افراد با عادت‌ و خصلت‌ های اشتباه انسان‌ در حوزه برقراری ارتباط و ترسیم تبعات رفتارهای نادرست به صورت ملموسـ ایجاد مهارت رهبری و مدیریت ارتباطـ تقویت گروه‌ های کاری و خانوادگی و بالا بردن بازدهی افراد در کارهای جمعیـ آشناسازی افراد با رموز موفقیت در عرصه‌ های اجتماعی و توانمندسازی آنان در زمینه تأثیرگذاری در روابطـ توانمندسازی افراد در ایجاد روابط دوسویه برنده ـ برنده، با کمترین حاشیه ممکن

مشخصات محصول

نویسنده: جان.سی.مکسول ویرایش: -
مترجم: ربابه امیری تعداد صفحات: 344
انتشارات: ابوعطا وزن: 388
شابک: 9789641700456 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(روابط بین اشخاص)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

جان.سی.مکسول

جان.سی.مکسول

در حال حاضر مطلبی درباره جان.سی.مکسول نویسنده برنده با تو 25 اصل ارتباطی برای بیرون آمدن من و تو از 1 رابطه در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

ربابه امیری

در حال حاضر مطلبی درباره ربابه امیری مترجم کتاب برنده با تو 25 اصل ارتباطی برای بیرون آمدن من و تو از 1 رابطه در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

ربابه امیری

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید