بهبود کیفیت زندگی 3
بهبود کیفیت زندگی 3

فروش ویژه

کتاب بهبود کیفیت زندگی 3

معرفی کتاب بهبود کیفیت زندگی 3

(2)
کتاب بهبود کیفیت زندگی 3 (مدیریت چالش های کیفیت زندگی)، اثر مجید احمدی ، با ترجمه مترجم عباس شیخ الاسلامی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات ابوعطا ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 25,000 26%

18,500

25,000 26% 18,500

محصولات مرتبط

(4)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  •  چگونه رفتار کنیم تا چالش های روابط خانوادگی خود را مدیریت کنیم؟
    در این کتاب می آموزیم که: آیا ازدواج در فرایند رشد خود مراحل مشخصی را تجربه می‌ کند تا به بلوغ و پختگی پایدار برسد؟ کلید اصلی در پرورش مهارت‌ های لازم برای تقویت و بهبود ازدواج‌ تان در مراحل و تمام فصول چیست؟ تعارض چیست و چگونه بین زوج‌ ها شکل می‌ گیرد؟ زن و شوهرها چطور می‌ توانند مشکل واقعی خود را بیابند؟ سبک‌ های تعارض کدامند و هر سبکی چه راهبردی برای حل اختلاف‌ ها در پیش می‌ گیرد؟ انتظارات غیر واقع‌ بینانه از زندگی زناشویی کدامند؟ شما چه انتظارات غیر واقع‌ بینانه‌ ای دارید یا چه انتظارات غیر واقعی‌ بینانه‌ ای داشته‌ اید؟ انتظارات غیر‌ واقع‌ بینانه چطور بر شادی زن و شوهرها تأثیر می‌ گذارند؟ اختلاف چطور باعث رشد و ترقی زندگی زناشویی می‌ شود؟ فرایند حل تعارض چگونه است؟ چهار مرحله حل اختلاف چیست؟ چگونه رفتار کنیم تا تعارض‌ هایمان را حل و فصل کنیم؟ چطور می‌ توانید با گفت‌ و‌ گو و برقراری ارتباط به آنچه می‌ خواهید، دست یابید؟

مشخصات محصول

نویسنده: مجید احمدی ویرایش: -
مترجم: مترجم عباس شیخ الاسلامی تعداد صفحات: 128
انتشارات: ابوعطا وزن: 160
شابک: 9789641702665 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

وجود تفاوت‌ها و تطابق‌هادر روابط خانوادگی امری عادی است. مهم‌تر از سازگاری شخصی زوجین، چگونگی حل و فصل تفاوت‌هایشان تعیین‌کننده است. این کتاب به زوجین می‌گوید برای دست‌یافتن به خواسته‌ها و بهبود روابط و مهار تعارض‌ها چه کارهایی انجام دهند.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

مجید احمدی

مجید احمدی

در حال حاضر مطلبی درباره مجید احمدی نویسنده بهبود کیفیت زندگی 3 در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم عباس شیخ الاسلامی

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم عباس شیخ الاسلامی مترجم کتاب بهبود کیفیت زندگی 3 در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم عباس شیخ الاسلامی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید