رموز شهود شطرنجی
رموز شهود شطرنجی رموز شهود شطرنجی

فروش ویژه

کتاب رموز شهود شطرنجی

معرفی کتاب رموز شهود شطرنجی

(4)
کتاب رموز شهود شطرنجی (چگونه حس شطرنجی خود را تقویت کنیم؟)، اثر الکساندر بلیافسکی - آدریان میخالچیشین ، با ترجمه علیرضا فیاضی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات شباهنگ ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 1,000 جلد، در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 95,000 26%

70,300

95,000 26% 70,300

محصولات مرتبط

(4)
25%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: الکساندر بلیافسکی - آدریان میخالچیشین ویرایش: -
مترجم: علیرضا فیاضی تعداد صفحات: 200
انتشارات: شباهنگ وزن: 320
شابک: 9786001301506 تیراژ: 1000
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

شهود محور اصلی همه‌ی تصمیم گیری‌ها در شطرنج است و درک نقشی که شهود ایفا می‌کند برای بهبود بازی شطرنج‌باز حیاتی است. بازیکنانی که تلاش می‌کنند هر ادامه‌ای را تا به آخر محاسبه کنند، غالبا در پیچیدگی‌های واریانت‌ها سردرگم می‌شوند ، در حالی که بازیکنانی که شهودشان را به‌کار می‌گیرند زمان و انرژی خود را می‌توانند برای لحظات کلیدی بازی ذخیره سازند.


این نخستین کتابی است که درباره‌ی نقش شهود در شطرنج نوشته شده است و برای شما شرح می‌دهد چگونه شهود خود را به‌کار گیرید . همچنین راهنمایی است برای تشخیص میان پوزیسیون‌هایی که بازیکن باید سخت به شهودش اتکا کند و پوزیسیون‌هایی که بازیکن باید به محاسبه و بررسی روی آورد .


مولفان کتاب، هردو بازیکنان و نویسندگان سطح بالایی هستند که مثال‌هایی از بازی‌های مدرن و همچنین کلاسیک را در این کتاب گرد آورده‌اند . با تاکیدی خاص بر بازیکنانی که شهود آن‌ها افسانه‌ای بوده است . برای مثال میخاییل تال . مولفان توجهی خاص به نقش قربانی‌های شهودی سوار، چه برای حمله، چه برای دفاع یا اهداف پوزیسیونی کرده‌اند .


الکساندر بلیافسکی استاد بزرگ مشهور از اکراین است که در حال حاضر برای اسلوونی بازی می‌کند. او در سال 1973 قهرمان جوانان جهان شد و به مدت بیست سال یکی از بازیکنان برتر جهان بوده است . بازی او با آمادگی تئوریک عالی و روحیه‌ی جنگندگی و سبکی محکم شناخته شده است.


آدریان میخالچیشین نیز استاد دیگری از اکراین است که ساکن اسلوونی است. او نویسنده و پژوهشگری مشهور است که درباره‌ی شروع بازی، وسط بازی، آخر بازی کتاب‌های ارزشمندی نوشته ا

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

الکساندر بلیافسکی

الکساندر بلیافسکی

در حال حاضر مطلبی درباره الکساندر بلیافسکی نویسنده رموز شهود شطرنجی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


آدریان میخالچیشین

آدریان میخالچیشین

در حال حاضر مطلبی درباره آدریان میخالچیشین نویسنده رموز شهود شطرنجی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

علیرضا فیاضی

در حال حاضر مطلبی درباره علیرضا فیاضی مترجم کتاب رموز شهود شطرنجی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

علیرضا فیاضی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید