عباس کیارستمی و فیلم-فلسفه
عباس کیارستمی و فیلم-فلسفه

فروش ویژه

کتاب عباس کیارستمی و فیلم-فلسفه

معرفی کتاب عباس کیارستمی و فیلم-فلسفه

(2)
کتاب عباس کیارستمی و فیلم-فلسفه، اثر متیو ابوت ، با ترجمه صالح نجفی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1399 توسط انتشارات لگا ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 168,000 26%

124,320

168,000 26% 124,320

محصولات مرتبط

(2)
26%
فروش ویژه
(1)
11%
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه
(1)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب عباس كيارستمی و فيلم فلسفه اثر متیو ابوت ترجمه صالح نجفی نشر لگا منتشر شده است

مشخصات محصول

نویسنده: متیو ابوت ویرایش: -
مترجم: صالح نجفی تعداد صفحات: 288
انتشارات: لگا وزن: 245
شابک: 9786009786022 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1399

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(سینما-فلسفه،عباس کیارستمی،1395-1319)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

معرفی مختصر کتاب کتاب حاضر پژوهشي است روشنگر و تأثيرگذار درباره يکي از مهم‌ترين فيلم‌سازان سينماي جهان. نگارنده در اين کتاب نه‌تنها کارهاي کيارستمي را با باريک‌بيني، موشکافي مي‌کند؛ بلکه گامي پرقدرت و بديع در مسير بحث‌هاي مربوط به اهميت و معناي فلسفه سينما يعني ايده فيلم به‌مثابه فلسفه برمي‌دارد. خواندن اين کتاب براي هر کس که دغدغه فيلم، فلسفه و سينماي جهان را دارد ضروري است. نگارنده در اين کتاب نشان مي‌دهد فيلم‌هاي کيارستمي تفکر سينمايي را به ميدان عمل مي‌آورند. فيلم‌هاي او صرفاً گزارش مصور بعضي ايده‌هاي از پيش موجود فلسفي نيستند بلکه در عمل کار فلسفي مي‌کنند، نوعي فعاليت واقعي فلسفي.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

متیو ابوت

متیو ابوت

در حال حاضر مطلبی درباره متیو ابوت نویسنده عباس کیارستمی و فیلم-فلسفه در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

صالح نجفی

در حال حاضر مطلبی درباره صالح نجفی مترجم کتاب عباس کیارستمی و فیلم-فلسفه در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

صالح نجفی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید