خاله تولا
خاله تولا

فروش ویژه

کتاب خاله تولا

معرفی کتاب خاله تولا

(4)
کتاب خاله تولا (ادبیات مدرن جهان،چشم و چراغ83)، اثر میگل د اونامونو ، با ترجمه نجمه شبیری ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات نگاه ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 150,000 26%

111,000

150,000 26% 111,000

محصولات مرتبط

(4)
29%
فروش ویژه
(4)
1%
(5)
26%
فروش ویژه
(5)
29%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(1)
26%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(2)
1%
(4)
26%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: میگل د اونامونو ویرایش: -
مترجم: نجمه شبیری تعداد صفحات: 168
انتشارات: نگاه وزن: 215
شابک: 9786003762909 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(داستانهای اسپانیایی،قرن 20م)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

معرفی مختصر کتاب کتاب حاضر، داستاني است که در آن تولا يا خرتروديس، شخصيت سرسخت بلندترين رمان نويسنده، بيانگر آغاز زمزمه گذر از سنت به مدرنيته اسپانيا و طرح مسائل فمينيستي از سويي و در اصل بيانگر شخصيت پارادوکسيکال نويسنده‌اي با زيربناي تفکر اگزيستانسياليست که هم در نسل ادبي خويش سرآمد بوده است و هم در هم‌نسلان خويش و نويسندگان آتي تأثيرگذار. نويسنده‌اي که از سوي بزرگاني چون بورخس ستوده شد.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

میگل د اونامونو

میگل د اونامونو

در حال حاضر مطلبی درباره میگل د اونامونو نویسنده خاله تولا در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

نجمه شبیری

در حال حاضر مطلبی درباره نجمه شبیری مترجم کتاب خاله تولا در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

نجمه شبیری

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید