روان شناسی شایعه نشر وانیا
روان شناسی شایعه نشر وانیا

فروش ویژه

کتاب روان شناسی شایعه نشر وانیا

معرفی کتاب روان شناسی شایعه نشر وانیا

(4)
کتاب روان شناسی شایعه، اثر علی بیجاد ، با ترجمه مترجم راضیه خالقی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات وانیا ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 100,000 26%

74,000

100,000 26% 74,000

محصولات مرتبط

(2)
26%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب روان شناسی شایعه اثر علی بیجاد نشر وانیا منتشر شده است 
    نويسنده ي كتاب پيش رو چرايي رواج، اصول زيربنايي و چگونگي مديريت يكي از مهم ترين و تاثيرگذارترين مسائل اجتماعي و رواني جامعه به نام “شايعه” را مورد مطالعه قرار مي دهد و از منظر جامعه شناسي و روان شناسي آن را بررسي مي كند. گزیده ای از کتاب اصولا شايعه براساس سه دسته از احساسات، شيوع پيدا مي يابد. “ترس، اميد، تنفر”. انسان ها، شايعه را به اين دليل تكرار مي كنند كه برخي نيازهاي آنان از اين طريق ارضا مي شود. شايعه اي كه ترس يا سوءظن يا تنفر را به همراه دارد، از طريق احساسات گوينده خود، تشديد مي گردد. بدين ترتيب آيا مي توان گفت: بين شايعه به عنوان يك پديده اجتماعي و اضطراب به عنوان يك پديده رواني، تعاملي دوسويه وجود دارد، بدين معنا كه اضطراب از يك طرف، از انگيزه هاي ساخت و رواج شايعه است و از سوي ديگر شايعه نيز در پيدايي اضطراب، تاثير دارد.

مشخصات محصول

نویسنده: علی بیجاد ویرایش: -
مترجم: مترجم راضیه خالقی تعداد صفحات: 170
انتشارات: وانیا وزن: 210
شابک: 9786008496731 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(روانشناسی اجتماعی شایعه)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

علی بیجاد

علی بیجاد

در حال حاضر مطلبی درباره علی بیجاد نویسنده روان شناسی شایعه نشر وانیا در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم راضیه خالقی

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم راضیه خالقی مترجم کتاب روان شناسی شایعه نشر وانیا در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم راضیه خالقی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید