احضار کطولحو
احضار کطولحو احضار کطولحو

فروش ویژه

کتاب احضار کطولحو

معرفی کتاب احضار کطولحو

(4)
کتاب احضار کطولحو (کلاسیک های خواندنی)، اثر هاوارد فیلیپس لاوکرفت ، با ترجمه پیمان اسماعیلیان ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1401 توسط انتشارات پیدایش ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 500 جلد، در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 245,000 29%

173,950

245,000 29% 173,950

محصولات مرتبط

(5)
29%
فروش ویژه
(2)
20%
قیمت قبل
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(6)
29%
فروش ویژه
(5)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(5)
29%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: هاوارد فیلیپس لاوکرفت ویرایش: -
مترجم: پیمان اسماعیلیان تعداد صفحات: 384
انتشارات: پیدایش وزن: 280
شابک: 9786002965776 تیراژ: 500
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1401
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

احضار کطولحو نوشته‌ی هاوارد فیلیپس لاوکرفت، نویسنده‌ی به نام ژانر وحشت، . لاوکرفت را با سبک وحشت کیهانیش می‌شناسند، نوعی خاص و غریب از ترس که شاید هیچ جای دیگری نتوان مشابه آن را پیدا کرد. او نویسنده خاصی بود، داستان‌هایی غیرمعمول می‌نوشت که شاید در ظاهر آنچنان ترسناک به نظر نرسند. اما ترسی که او به دنبالش بود، ترسی معمولی نبود. ترسی بود عمیق و پایه‌ای، ترس از ناشناخته و ترس از موجوداتی فرای درک انسانیمان.


این کتاب منتخبی از بزرگ‌ترین و مشهورترین داستان‌های لاوکرفت، از جمله مشهورترین داستانش، احضار کطولحو است که به سعی پیمان اسماعیلیان جمع‌آوری و ترجمه شده است. و بی‌شک او نیز مانند شما خواننده‌ی عزیز که در حین خواندن این کتاب چیزهایی خواهید دید و شنید، چیزهایی دیده و شنیده و البته چون در بطن ماجرا بوده – در غیر این صورت این کتاب را تمام نمی‌کرد و الان به جرگه‌ی خوانندگان خنیای شکارچیان پیوسته بود – قطعا رویاهای صادق و جالبی دیده است که امیدوارم نصیب تمامی علاقه‌مندان شود. این داستان‌ها به عنوان اسرارآمیزترین و مخوف‌ترین جهان‌ها شناخته می‌شوند.


نشر پیدایش این کتاب را برای مخاطب جوان (بالای ۱۶ سال) و بزرگسال، از مجموعه‌ی کلاسیک‌های خواندنی منتشر کرده است. منظور از کلاسیک، آثار روایی، اعم از رمان، مجموعه‌ی داستان از هر ژانر، یا حتی شاید زندگی‌نامه و سفرنامه است که بر ادبیات، اندیشه یا جامعه‌ی زمان خود یا پس از آن تاثیری لایق توجه گذاشته‌اند، یا به رغم گذر اعصار، همچنان وجهه سرگرم‌کننده‌ی خود را برای مخاطب جوان قرن ۲۱ حفظ کرده‌اند.


منبع: ناشر کتاب

گوشه ای از کتاب

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

گوشه ای از کتاب

ساعت‌ها یکجا در قایقم نشستم و در بحر تفکر غوطه خوردم؛ قایق که به یک پهلو افتاده بود حداقلی از سایه را برایم در برابر خورشید که عرض آسمان را می‌پیمود، فراهم می‌آورد. با بلندتر شدن روز، زمین هم اندکی خشک‌تر شد و به نظر می‌رسید که آن‌قدر محکم شده باشد که بتوان مسافت کوتاهی روی آن راه رفت.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

هاوارد فیلیپس لاوکرفت

هاوارد فیلیپس لاوکرفت

در حال حاضر مطلبی درباره هاوارد فیلیپس لاوکرفت نویسنده احضار کطولحو در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

پیمان اسماعیلیان

در حال حاضر مطلبی درباره پیمان اسماعیلیان مترجم کتاب احضار کطولحو در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

پیمان اسماعیلیان

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید