پیدایش صنعت
پیدایش صنعت پیدایش صنعت

فروش ویژه

کتاب پیدایش صنعت

معرفی کتاب پیدایش صنعت

(2)
کتاب پیدایش صنعت (1700تا1800میلادی)،(داستان های شگفت انگیز علم)،(گلاسه)، اثر چارلی ساموئلز ، با ترجمه ماندانا فرهادیان ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات فاطمی ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رحلی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 32,000 29%

23,040

32,000 29% 23,040

محصولات مرتبط

(1)
26%
فروش ویژه
(4)
18%
قیمت قبل
(2)
قیمت قبل
(4)
25%
فروش ویژه
(1)
21%
فروش ویژه
(2)
قیمت قبل
(5)
قیمت قبل
(2)
قیمت قبل

مشخصات محصول

نویسنده: چارلی ساموئلز ویرایش: -
مترجم: ماندانا فرهادیان تعداد صفحات: 48
انتشارات: فاطمی وزن: 240
شابک: 9786226011556 تیراژ:
اندازه (قطع) : رحلی سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(ادبیات کودکان و نوجوانا،تاریخ اختراعات و انقلاب صنعتی،گلاسه)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

این کتاب از مجموعه داستان‌های شگفت‌انگیز علم است که می‌کوشد داستان علم و فناوری را بازگویی ‏‌کند. جدول‎های زمانی که در پایین صفحات آمده‎اند، پیشرفت‌های اصلی و مهم هر دوره را نمایش می‎دهند. جدول زمانی موضوعی نیز در هر فصل اطلاعاتی تفصیلی‌تر به دست می‏‌دهد. «ذوب آهن»، «موتوربخار» و «راه‎آهن»، از مطالب کتاب است.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

چارلی ساموئلز

چارلی ساموئلز

در حال حاضر مطلبی درباره چارلی ساموئلز نویسنده پیدایش صنعت در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

ماندانا فرهادیان

در حال حاضر مطلبی درباره ماندانا فرهادیان مترجم کتاب پیدایش صنعت در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

ماندانا فرهادیان

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید