مبانی فناوریهای اطلاعاتی
مبانی فناوریهای اطلاعاتی مبانی فناوریهای اطلاعاتی

کتاب مبانی فناوریهای اطلاعاتی

معرفی کتاب مبانی فناوریهای اطلاعاتی

(2)
کتاب مبانی فناوریهای اطلاعاتی ( با تجدید نظر و اضافات )، اثر دکتر جعفر مهراد - سارا کلینی ، با ترجمه مترجم مرضیه هدایت ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات سمت ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 19,000 1%

18,810

19,000 1% 18,810

محصولات مرتبط

(5)
3%
(2)
13%

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • پیشگفتار چاپ پنجم

  • مقدمه
  • فصل اول: آشنایی با سیستمهای اطلاعاتی
  • فصل دوم: فناوریهای اطلاعاتی: سخت‌افزار
  • فصل سوم: فناوریهای اطلاعاتی: ارتباطات راه دور و شبکه‌ها
  • فصل چهارم: فناوریهای اطلاعاتی: نرم‌افزار
  • فصل پنجم: فناوریهای اطلاعاتی: اینترنت
  • فصل ششم: فناوریهای اطلاعاتی: مدیریت داده و دانش
  • منابع
  • واژه‌نامه فارسی به انگلیسی
  • وازه‌نامه انگلیسی به فارسی
  • نمایه

مشخصات محصول

نویسنده: دکتر جعفر مهراد - سارا کلینی ویرایش: -
مترجم: مترجم مرضیه هدایت تعداد صفحات: 388
انتشارات: سمت وزن: 603
شابک: 9786000200848 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

این کتاب برای دانشجویان رشته کتابداری و اطلاع رسانی در مقطع کارشناسی به عنوان منبع اصلی درس «تکنولوژی اطلاعات و سیستمهای اطلاعاتی» به ارزش 2 واحد تدوین شده است. امید است علاوه بر جامعه دانشگاهی، سایر رشته‌ها و مراکزی که با تکنولوژی اطلاعات سروکار دارند نیز از آن بهره‌مند شوند.

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

پیشگفتار چاپ پنجم

مقدمه

فصل اول: آشنایی با سیستمهای اطلاعاتی

فصل دوم: فناوریهای اطلاعاتی: سخت‌افزار

فصل سوم: فناوریهای اطلاعاتی: ارتباطات راه دور و شبکه‌ها

فصل چهارم: فناوریهای اطلاعاتی: نرم‌افزار

فصل پنجم: فناوریهای اطلاعاتی: اینترنت

فصل ششم: فناوریهای اطلاعاتی: مدیریت داده و دانش

منابع

واژه‌نامه فارسی به انگلیسی

وازه‌نامه انگلیسی به فارسی

نمایه

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

دکتر جعفر مهراد

دکتر جعفر مهراد

در حال حاضر مطلبی درباره دکتر جعفر مهراد نویسنده مبانی فناوریهای اطلاعاتی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


سارا کلینی

سارا کلینی

در حال حاضر مطلبی درباره سارا کلینی نویسنده مبانی فناوریهای اطلاعاتی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم مرضیه هدایت

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم مرضیه هدایت مترجم کتاب مبانی فناوریهای اطلاعاتی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم مرضیه هدایت

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید