برنده تنهاست نشر عطر کاج
برنده تنهاست نشر عطر کاج

فروش ویژه

کتاب برنده تنهاست نشر عطر کاج

معرفی کتاب برنده تنهاست نشر عطر کاج

(4)
کتاب برنده تنهاست، اثر پائولو کوئلیو ، با ترجمه پروانه طاهری ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1398 توسط انتشارات عطر کاج ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 265,000 29%

188,150

265,000 29% 188,150

محصولات مرتبط

(2)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(6)
29%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه
(1)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(5)
6%
قیمت قبل
(5)
12%
قیمت قبل
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب برنده تنهاست اثر پائولو کوئلیو ترجمه پروانه طاه نشر عطر کاج منتشر شده است
    کتاب «برنده تنهاست» اثر پائولو کوئیلو، نویسنده مشهور برزیلی است. خواننده های کمی را پیدا می شود که نام پائولو کوئیلو به گوششان نخورده باشد و معدود افرادی پیدا می شوند که با خواندن این اثر غافل گیر نشوند چون در این اثر، با نویسنده ای ظاهرا بسیار متفاوت از خالق کیمیاگر روبه رو می شوید.«برنده تنهاست»، چهره ی متفاوت نویسنده ای را نشان می دهد که در کتاب های قبلی اش به مضامین عارفانه می پرداخت، هر چند مضمون این کتاب نیز، اگر در عمق آن نگاه کنیم، بار عرفانی بسیار مستتری دارد. پائولو کوئیلو، در این کتاب خود، تازشی هولناک و بی رحمانه به تمام معنا از تمدن غرب آغاز کرده است که مبنای اصلی سیطره ی استعماری این فرهنگ را بر جهان تشکیل می دهد. شهرت، مد، سینما، سه مضمون اصلی زیر حمله در این کتاب می باشد و در کنار آن، ابتذالی را به سخره می گیرد که به نظر نویسنده، تمام عناصر معنوی را از جامعه ی امروز بشری دور کرده و هم چون پقانه ای زیبا، اما تو خالی، جسم و روح جوانان را تسخیر کرده است.خواننده در این کتاب، با جلوه هایی از جامعه ی غرب روبه رو می شود که مثل سراب، بسیاری از جوانان را به سوی خود می کشد، تنها برای اینکه عصاره ی آن ها را بکشد و تفاله ی آن ها را به دور بیندازد، و در این میان، هویت و معنویتی را از دست می دهد که نویسنده اساس شادی انسان می داند.به قول خود نویسنده، داستان کتاب «برنده تنهاست»، تصویری فوری از جهانی است که در آن زندگی می کنیم. ماجرا در طول ۲۴ ساعت در جشنواره ی فیلم کن رخ می دهد. قهرمان داستان ایگور مالف است که به کن آمده تا فارغ از این که در جشنواره چه می گذرد، همسر سابق و تنها عشق زندگی اش(اوا) را پیدا کند.

مشخصات محصول

نویسنده: پائولو کوئلیو ویرایش: -
مترجم: پروانه طاهری تعداد صفحات: 483
انتشارات: عطر کاج وزن: 420
شابک: 9786229518489 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1398

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(داستان های برزیلی،قرن 20م،از پرفروش ترین آثار نیویورک تایمز)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

پائولو کوئلیو

پائولو کوئلیو

در حال حاضر مطلبی درباره پائولو کوئلیو نویسنده برنده تنهاست نشر عطر کاج در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

پروانه طاهری

در حال حاضر مطلبی درباره پروانه طاهری مترجم کتاب برنده تنهاست نشر عطر کاج در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

پروانه طاهری

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید