ازدحام بوسه
ازدحام بوسه ازدحام بوسه

فروش ویژه

کتاب ازدحام بوسه

معرفی کتاب ازدحام بوسه

(4)
کتاب ازدحام بوسه (سفرنامه پیاده روی اربعین)، اثر نرگس مقصودی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1398 توسط انتشارات نیستان ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 1,000 جلد، در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 32,000 25%

24,000

32,000 25% 24,000

محصولات مرتبط

(4)
29%
فروش ویژه
(1)
26%
فروش ویژه
(1)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(5)
25%
فروش ویژه
(5)
29%
فروش ویژه
(5)
29%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: نرگس مقصودی ویرایش: -
مترجم: - تعداد صفحات: 154
انتشارات: نیستان وزن: 152
شابک: 9786222086398 تیراژ: 1000
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1398
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(سفرنامه های ایرانی،قرن 14)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

نویسنده این کتاب را براساس نخستین تجربه خود از سفر پیاده‌روی اربعین نوشته است. او برای شرح سفرش، روایتی داستانی را انتخاب کرده است. شرح روایی اتفاقاتی که بر او رفته و سعی کرده است به آن نمک و نگاه داستانی بیندازد و برای مخاطب روایتی جذاب‌تر از یک گزارش صِرف از آنچه دیده است، بر جای بگذارد. داستان از شرح چگونگی حرکت در این مسیر شروع می‌شود، از آنچه او طلبیده شدن می‎نامد و ادامه داستان، شرح جمع کردن اسباب و آلات سفر و فراهم کردن مقدمات مالی و غیرمالی آن است.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

نرگس مقصودی

نرگس مقصودی

در حال حاضر مطلبی درباره نرگس مقصودی نویسنده ازدحام بوسه در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید