انسان عاشق در سه حرف
انسان عاشق در سه حرف انسان عاشق در سه حرف

قیمت قبل

کتاب انسان عاشق در سه حرف

معرفی کتاب انسان عاشق در سه حرف

(4)
کتاب انسان عاشق در سه حرف (واگویه های عاشقانه)، اثر مهرداد ناظری ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات علم ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمتِ جدید در بازار: 65,000

17,500

  17,500
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

کتاب های مناسب هدیه ولنتاین

محصولات مرتبط

(1)
11%
(5)
29%
فروش ویژه
(1)
26%
فروش ویژه
(2)
22%
قیمت قبل
فروش ویژه
(1)
6%
(4)
25%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(6)
26%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: مهرداد ناظری ویرایش: -
مترجم: - تعداد صفحات: 160
انتشارات: علم وزن: 190
شابک: 9789642248643 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(کلمات قصار عشق)

گوشه ای از کتاب

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

گوشه ای از کتاب

برای من لذت عجیب بی حد و حصری در صحبت کردن درباره ی عشق وجود دارد. عشق از آن موضوعاتی است که می شود ساعتها بدون هیچ نتیجه گیری درباره اش سخن گفت. در طول این سال ها که درباره ی عشق، نظرات خود را مطرح کرده ام، دو گروه را در برابر خود دیدم. گروه اول می گویند در عصری که تکنولوژی غوغا می کند، آنچه عقلانی و منطقی نیست؛ قابلیت بحث و تحلیل ندارد. این گروه به من ایراد می گیرند و معتقدند عشق در عالم واقع وجود ندارد و فقط سوژه ای است که به درد سرگرمی یا داستان نویسی یا فیلم سازی می خورد گروه دوم برعکس دسته ی اول، عشق را موضوعی بسیار جذاب و قابل ارائه در عصر جدید می دانند. اینها معتقدند مهم ترین آسیب انسانیت از عدم درک عشق نشأت می گیرد؛ اما واقعیت این است که هر دو گروه به من انرژی خوبی برای سخن گفتن درباره ی عشق می دهند. به نظر می رسد فهم معنای عشق در عصر مدرن یک ضرورت است. با توجه به غلبه ی عشق رمانتیک در فرهنگ بشری، عموما درک انسان از این مفهوم بسیار یک بعدی رشد کرده است. متاسفانه عده ای هنوز فکر می کنند که عشق، موضوعی ضد عقل است، در حالی که من در کتاب های خود همواره بر این نکته تاکید کرده ام که عشق نه تنها ضد عقل نیست؛ بلکه اساسا با نبوغ و رشد عقل مرتبط است.


 کتابی که پیش رو دارید حاوی نکاتی درباره ی عشق است که ظرف دو سال اندیشه ورزی و تفکر نویسنده به رشته ی تحریر در آمده است.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

مهرداد ناظری

مهرداد ناظری

در حال حاضر مطلبی درباره مهرداد ناظری نویسنده انسان عاشق در سه حرف در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید