اخبار ایده بوک

ایده بوک: دنیایی از کتاب، تجربه‌ای نو

ایده بوک: دنیایی از کتاب، تجربه‌ای نو

ایده بوک، به عنوان یکی از محبوب‌ترین فروشگاه‌های آنلاین کتاب ایران، همواره در تلاش است تا با ارائه خدمات نوین و متنوع، تجربه‌ای لذت‌بخش و متمایز را برای مخاطبان خود رقم بزند. در همین راستا، امکانات جدیدی به این فروشگاه اضافه شده است که در ادامه به معرفی آنها می‌پردازیم:

1) موجود شد خبرم کن:

بارها برای خرید کتابی به ایده بوک سر زده‌اید و با ناامیدی از عدم موجود بودن آن مواجه شده‌اید؟ دیگر نگران این موضوع نباشید! با استفاده از قابلیت جدید “موجود شد خبرم کن” می‌توانید به راحتی از موجود شدن کتاب مورد نظرتان مطلع شوید. کافی است در صفحه کتاب مورد نظر، بر روی دکمه “موجود شد خبرم کن” کلیک کنید. به محض اینکه کتاب در انبار ایده بوک موجود شود، پیامکی برای شما ارسال خواهد شد و می‌توانید به راحتی آن را خریداری کنید.

2) مطلع شدن از کتاب‌های جدید:

علاقه‌مند به آثار نویسنده یا مترجمی خاص هستید؟ یا به دنبال کتاب‌های جدید در موضوعات مورد علاقه خود می‌باشید؟ ایده بوک این امکان را به شما می‌دهد تا با کلیک بر روی دکمه “خبرم کن” در صفحات مربوط به نویسندگان، مترجمان، ناشران و یا موضوعات دلخواهتان، از انتشار کتاب‌های جدید آنها به سرعت مطلع شوید و از جدیدترین عناوین در حوزه مورد علاقه خود باخبر باشید.

3) ارسال فوری ارزان قیمت:

برای ساکنین تهران و البرز، خبرهای خوشی داریم! ایده بوک امکان ارسال فوری و ارزان قیمت کتاب‌ها را با استفاده از پیک فراهم کرده است. با این امکان، می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن کتاب‌های مورد نظر خود را درب منزل تحویل بگیرید.

4) تخفیف‌های ویژه:

به مناسبت برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، ایده بوک تخفیف‌های ویژه‌ای را تا سقف 45 درصد برای عناوین مختلف در نظر گرفته است. فرصتی عالی برای خرید کتاب‌های مورد علاقه خود با قیمتی مناسب!

5) دسته‌بندی و موضوع دلخواه:

ایده بوک به شما این امکان را می‌دهد تا با ایجاد دسته‌بندی‌ها و موضوعات دلخواه، به نظم بخشیدن به لیست کتاب‌های مورد علاقه خود بپردازید و به راحتی به آنها دسترسی پیدا کنید.

با استفاده از امکانات جدید ایده بوک، لذت خرید کتاب را به سطحی دیگر ارتقا دهید و از دنیایی از کتاب‌ها در قالبی نو و جذاب بهره‌مند شوید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا