تفکر انسان شناسانه راهنمایی کاربردی برای دانشجویان
تفکر انسان شناسانه راهنمایی کاربردی برای دانشجویان

کتاب تفکر انسان شناسانه راهنمایی کاربردی برای دانشجویان

معرفی کتاب تفکر انسان شناسانه راهنمایی کاربردی برای دانشجویان

(2)
کتاب تفکر انسان شناسانه راهنمایی کاربردی برای دانشجویان، اثر فیلیپ کارل سالزمن ، با ترجمه جواد دانش آراه ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات سمت ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 19,000 1%

18,810

19,000 1% 18,810

محصولات مرتبط

(2)
قیمت قبل
(4)
26%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • یادداشت مترجم

  • مقدمه مؤلفان بر ویراست سوم

  • فصل اول: مقدمه‌ای بر تفکر انسان‌شناسانه

  • فصل دوم: انسان‌شناسان در جست‌وجوی چه هستند: الگوها
  • فصل سوم: تفکر کُل‌نگرانه
  • فصل چهارم: تفکر نظری
  • فصل پنجم: بهره‌گیری از علم در تفکر انسان‌شناسانه
  • فصل ششم: تفکر درباره تغییر: تطور زیست‌شناختی، تغییر فرهنگ و اهمیت مقیاس
  • فصل هفتم: چرا میان متخصصان انسان‌شناسی اختلاف‌نظر وجود دارد؟
  • فصل هشتم: تفکر و عمل اخلاقی در انسان‌شناسی
  • فصل نهم: به‌کاربستن دانش انسان‌شناسی
  • فصل دهم: چگونه افکار را تحقیق‌پذیر کنیم؟
  • فصل یازدهم: تفکر انسان‌شناسانه درباره «نژاد»: گونه‌گونی انسانی، برساخت فرهنگی و ...
  • فصل دوازدهم: اندیشه توأم با جنسیت
  • فصل سیزدهم: کار میدانی: گردآوری اطلاعات
  • فصل چهاردهم: چگونه آزمون انسان‌شناسی بدهیم؟

  • واژه‌نامه

  • نمایه


مشخصات محصول

نویسنده: فیلیپ کارل سالزمن ویرایش: -
مترجم: جواد دانش آراه تعداد صفحات: 216
انتشارات: سمت وزن: 357
شابک: 9786000207090 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -
نوع جلد : شومیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته باستان‌شناسی در مقطع کارشناسی به عنوان منبع کمکی درس «مبانی تطور انسان (انسان‌شناسی فیزیکی)» به ارزش 2 واحد ترجمه شده است. امید است علاوه بر جامعه دانشگاهی، سایر علاقه‌مندان نیز از آن بهره‌مند شوند.

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

انسان‌شناسان وقتی پژوهش‌های انسان‌شناسی می‌کنند، درواقع چه می‌کنند؟ انسان‌شناسی به چه معنی یک رشته علمی است؟ اینها از جمله پرسش‌های بنیادینی است که نویسندگان اهل فن و خوش‌قلم کتاب مجالی برای شرح و بحث آنها فراهم آورده‌اند. بحث‌های نظری کمابیش بی‌طرفانه تنظیم شده‌اند تا موافقان و مخالفان را در گفتگو مشارکت دهند. از آنجا که نویسندگان غالباً اهل عمل نیز هستند، تنها به مباحث نظری بسنده نمی‌کنند و تجربه‌های عملی مفید و خاطرات شیرینی نیز به بحث‌های خود می‌افزایند. از نکته‌های بدیع کتاب فصلی است در موضوع اخلاق در پژوهش‌های انسان‌شناسی که حوزه عمل مجاز انسان‌شناسی را روشن‌تر می‌سازد، و همچنین فصلی در موضوع آزمون‌سازی در انسان‌شناسی که کتاب را به درسنامه‌ای سودمند تبدیل می‌کند. کتاب با تأکید ویژه بر کار میدانی پایان می‌پذیرد. خواندن این کتاب برای علاقه‌مندان باستان‌شناسی، انسان‌شناسی و حوزه‌های مرتبط مفید خواهد بود.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

فیلیپ کارل سالزمن

فیلیپ کارل سالزمن

در حال حاضر مطلبی درباره فیلیپ کارل سالزمن نویسنده تفکر انسان شناسانه راهنمایی کاربردی برای دانشجویان در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

جواد دانش آراه

در حال حاضر مطلبی درباره جواد دانش آراه مترجم کتاب تفکر انسان شناسانه راهنمایی کاربردی برای دانشجویان در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

جواد دانش آراه

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید