سنجش کیفیت داده های پیمایشی
سنجش کیفیت داده های پیمایشی

کتاب سنجش کیفیت داده های پیمایشی

معرفی کتاب سنجش کیفیت داده های پیمایشی

(2)
کتاب سنجش کیفیت داده های پیمایشی، اثر یور گ بلاسیوس - ویکتور تیسن ، با ترجمه دکتر مسعود کبیری ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات سمت ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 26,000 13%

22,620

26,000 13% 22,620

محصولات مرتبط

(4)
26%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(5)
قیمت قبل
(4)
25%
فروش ویژه
(1)
3%
(2)
1%
(1)
3%

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • مقدمۀ مترجم

  • پیشگفتار

  • فصل اول: مفهوم‌سازی کیفیت داده‌ها: خصیصه‌های پاسخگویان، ...

  • فصل دوم: یافته‌های تجربی در زمینۀ کیفیت و مقایسه‌پذیری داده‌های پیمایشی
  • فصل سوم: شیوه‌های آماری برای سرند داده‌ها
  • فصل چهارم: اقدامات سازمانی کنترل کیفیت
  • فصل پنجم: عوامل برگرفته از روش‌شناسی یا عوامل واقعی؟ ...
  • فصل ششم: دشواری گویه و کیفیت پاسخ
  • فصل هفتم: معماری پرسش‌نامه
  • فصل هشتم: شایستگی‌های شناختی و کیفیت پاسخ
  • فصل نهم: نتیجه‌گیری

  • منابع

  • واژه‌نامۀ انگلیسی به فارسی
  • واژه‌نامۀ فارسی به انگلیسی
  • نمایه

مشخصات محصول

نویسنده: یور گ بلاسیوس - ویکتور تیسن ویرایش: -
مترجم: دکتر مسعود کبیری تعداد صفحات: 234
انتشارات: سمت وزن: 383
شابک: 9786000220044 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته مشاوره در مقطع کارشناسی به عنوان یکی از منابع قابل استفاده برای دروس «مبانی نظری روش تحقیق در مشاوره» و «تمرین عملی روش تحقیق در مشاوره» به ترتیب به ارزش 2 و 1 واحد ترجمه شده است. امید است علاوه بر جامعه دانشگاهی، سایر علاقه‌مندان نیز از آن بهره‌‌مند شوند.

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

یافته‌های پژوهش از داده‌هایی به دست می‌آید که در زمینه کیفیت و شرایط گردآوری آنها اطلاع چندانی در دست نیست. تمام آنچه در روش تحقیق برای اطمینان از کیفیت ابزار و درنتیجه کیفیت پژوهش می‌آموزیم، مربوط به اعتبار و روایی است. ولی پژوهشگران به تجربه آموخته‌اند که این اقدامات ناکافی و تنها بخشی از فرایند تضمین کیفیت داده‌هاست. فنونی که در این کتاب ارائه شده است، پژوهشگران را قادر می‌سازد که آگاهی بیشتری از کیفیت داده‌ها داشته و درنتیجه نسبت به یافته‌های خود مطمئن‌تر باشند. لذا مطالعه آن را به همه افرادی که می‌خواهند در علوم رفتاری پژوهشگر حرف‌های باشند توصیه می‌کنیم.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

یور گ بلاسیوس

یور گ بلاسیوس

در حال حاضر مطلبی درباره یور گ بلاسیوس نویسنده سنجش کیفیت داده های پیمایشی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


ویکتور تیسن

ویکتور تیسن

در حال حاضر مطلبی درباره ویکتور تیسن نویسنده سنجش کیفیت داده های پیمایشی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

دکتر مسعود کبیری

در حال حاضر مطلبی درباره دکتر مسعود کبیری مترجم کتاب سنجش کیفیت داده های پیمایشی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

دکتر مسعود کبیری

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید