اسرار و ابزار طنزنویسی
اسرار و ابزار طنزنویسی اسرار و ابزار طنزنویسی

کتاب اسرار و ابزار طنزنویسی

معرفی کتاب اسرار و ابزار طنزنویسی

(2)
کتاب اسرار و ابزار طنزنویسی، اثر وودی آلن و دیگران ، با ترجمه محسن سلیمانی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات سوره مهر ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

محصولات مرتبط

(2)
26%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(6)
26%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: وودی آلن و دیگران ویرایش: -
مترجم: محسن سلیمانی تعداد صفحات: 628
انتشارات: سوره مهر وزن: 740
شابک: 9780341752639 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

کتاب اسرار و ابزار طنزنویسی اثر محسن سلیمانی


‌کتاب اسرار و ابزار طنزنویسی نوشتهی محسن سلیمانی است. این کتاب همانطور که از عنوانش برمیآید، به یکی از محبوبترین سبکهای نگارش، یعنی طنزنویسی میپردازد. این کتاب در سه بخش تدوین شده است. در بخش اول به تکنیکهای طنزنویسی، فلسفه ی طنز و ماهیت طنز پرداخته شده است. شکلهای گوناگونی که متوان طنز نوشت، موضوع بحث بخش دوم است. نویسنده در بخش انتهایی کتاب با انتخاب اساتید طنزنویس ایران و جهان نظیر منوچهر احترامی، وودی آلن، کیومرث صابری، مل بروکس، عمران صلاحی و… طنزنویسی را از نگاه آنها معرفی کرده است. سلیمانی در یکی از گفتوگوهای خود گفته است: عنوان کتاب را بهیاد منوچهر احترامی که نام یکی از کلاسهایش اسرار و ابزار طنزنویسی بوده است برگزیدم انتشارات سوره مهر کتاب حاضر را در اختیار علاقهمندان به نویسندگی قرار داده است.


منبع: ناشر کتاب

گوشه ای از کتاب

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

گوشه ای از کتاب

به‌همراه فصلی مجزا از ترجمه‌ی بخشی از مطالب نویسندگان طنزپرداز ایران و جهان: وودی آلن، آرت بوخوالد، استیو مارتین، مل بروکس، دیوید بوچیئر, ملوین هلیتزر، محسن سلیمانی، دیو باری و ...

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

وودی آلن و دیگران

وودی آلن و دیگران

در حال حاضر مطلبی درباره وودی آلن و دیگران نویسنده اسرار و ابزار طنزنویسی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

محسن سلیمانی

در حال حاضر مطلبی درباره محسن سلیمانی مترجم کتاب اسرار و ابزار طنزنویسی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

محسن سلیمانی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید