یادگیری الکترونیکی
یادگیری الکترونیکی

کتاب یادگیری الکترونیکی

معرفی کتاب یادگیری الکترونیکی

(2)
کتاب یادگیری الکترونیکی مبانی، طراحی، اجرا و ارزشیابی، اثر دکتر فرهاد سراجی - دکتر محمد عطاران ، با ترجمه مترجم غلامحسین اسدی - بهرام نایبی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1397 توسط انتشارات دانشگاه بوعلی سینا همدان ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 166,000 1%

164,340

166,000 1% 164,340

محصولات مرتبط

(2)
13%
(4)
1%
(5)
26%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • آموزش از دور
  • نسل های آموزش از دور
  • یادگیری الکترونیکی
  • انواع یادگیری الکترونیکی
  • ویژگی ها و قابلیت های فناوری اطلاعات و ارتباطات از منظر یادگیری
  • امکانات دسترسی به محتوای چندرسانه ای یا چند حسی
  • امکانات دسترسی به اطلاعات و منابع گوناگون یادگیری
  • دسترسی به محیط تعاملی رایانه ای
  • محیط یادگیری شخصی سازی شده
  • قابلیت های تعاملی و مشارکتی فناوری
  • امکان ارتباط هر زمانی
  • امکان دسترسی هر مکانی
  • شکل های مختلف تلفیق فناوری اطلاعات با برنامه های درسی
  • یادگیری الکترونیکی و دوره های تحصیلی
  • آموزش ابتدایی
  • دوره متوسطه
  • آموزش دانشگاهی
  • آموزش های شغلی
  • ...

مشخصات محصول

نویسنده: دکتر فرهاد سراجی - دکتر محمد عطاران ویرایش: -
مترجم: مترجم غلامحسین اسدی - بهرام نایبی تعداد صفحات: 528
انتشارات: دانشگاه بوعلی سینا همدان وزن: 730
شابک: 9786001280771 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار 1397
نوع جلد : شومیز

مقدمه

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

مقدمه

ابزارهای فناوری اطلاعات و ارتباطات ابعاد مختلف زندگی ما را دستخوش تغییر کرده است. این ابزارها در عرصه‌های مختلف اقتصادی، تجاری، پزشکی، اداری و آموزشی محیط‌ها و فضاهای جدیدی را به وجود آورده است که علیرغم شباهت‌ها به محیط‌ها و کارکردهای قبلی، تفاوت‌های اساسی نیز با آن‌ها دارند. توسعه تجارت الکترونیکی، پزشکی الکترونیکی، دولت الکترونیکی و یادگیری الکترونیکی از ست رله دستاوردهای این ابزارهای فناورانه هستند. افراد عصر حاضر با استفاده از این ابزارها بدون نیاز به حضور فیزیکی در محل دادوستد با افراد گوناگون رابطه اقتصادی برقرار می‌کنند؛ پزشکان با استفاده از این ابزارها بدون حضور در بالین بیمار به معالجه می‌پردازند؛ شهروندان از این ابزارها برای انجام امور روزمره اداری خود بهره می‌گیرند، بدون آنکه در محل اداره حضور یابند و یادگیرندگان و یاد دهندگان از مکان‌های مختلف و در زمان‌های متفاوت با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند (استدی و اور سمیت۲۰۰۷).
شهروندان امروزی که با مسائل عدیده‌ای مانند؛ ترافیک شهرهای پرمشغلگی، آلودگی محیط‌زیست و دوری مسافت‌ها روبرو هستند، چنین دستاوردهایی می‌تواند به رفع برخی از دشواری‌های زندگی کمک کند.
توسعه این ابزارهای فناورانه در عرصه آموزش و یادگیری نیز از جهات مختلف حائز اهمیت است. این ابزارها از یک‌سو می‌تواند به بهبود آموزش‌های کلاسی یا حضوری کمک کند و از سوی دیگر فاصله‌های مکانی و زمانی را از میان برداشته و امکان دسترسی به آموزش را برای همگان در سطوح مختلف فراهم سازد.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

دکتر فرهاد سراجی

دکتر فرهاد سراجی

در حال حاضر مطلبی درباره دکتر فرهاد سراجی نویسنده یادگیری الکترونیکی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


دکتر محمد عطاران

دکتر محمد عطاران

در حال حاضر مطلبی درباره دکتر محمد عطاران نویسنده یادگیری الکترونیکی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم غلامحسین اسدی

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم غلامحسین اسدی مترجم کتاب یادگیری الکترونیکی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم غلامحسین اسدی

بهرام نایبی

در حال حاضر مطلبی درباره بهرام نایبی مترجم کتاب یادگیری الکترونیکی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

بهرام نایبی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید