بازسازی مهارت های ادراکی دیداری
بازسازی مهارت های ادراکی دیداری

فروش ویژه

کتاب بازسازی مهارت های ادراکی دیداری

معرفی کتاب بازسازی مهارت های ادراکی دیداری

(4)
کتاب بازسازی مهارت های ادراکی دیداری، اثر رایا بورستین ، با ترجمه فرح بخشایی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات دانژه ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 155,000 24%

117,800

155,000 24% 117,800

محصولات مرتبط

(2)
1%
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(7)
24%
فروش ویژه
(2)
1%
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
قیمت قبل

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک


  • نقش بنیادی مهارت‌های ادراکی دیداری در پردازش سایر اطلاعات و یکپارچه‌سازی آن به گونه‌ای است که کاستی و ضعف آن همه زمینه‌ها از جمله غذا خوردن، لباس پوشیدن، پیشرفت تحصیلی، کارکردهای شناختی و شغلی را با مشکل روبه‌رو می‌کند.کتاب حاضر روش‌های عملی تقویت مهارت‌های ادراکی دیداری کودکان را به‌همراه پیش‌آزمون و تمرین‌های متعدد و متنوع برای کودکان زیر 6 سال (پیش‌آمادگی و پیش‌دبستان) ارائه می‌دهد. استفاده از این کتاب هم برای کودکان طبیعی مفید است و هم برای کودکان با نیازهای ویژه.

مشخصات محصول

نویسنده: رایا بورستین ویرایش: -
مترجم: فرح بخشایی تعداد صفحات: 208
انتشارات: دانژه وزن: 320
شابک: 9786002500311 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

رایا بورستین

رایا بورستین

در حال حاضر مطلبی درباره رایا بورستین نویسنده بازسازی مهارت های ادراکی دیداری در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

فرح بخشایی

در حال حاضر مطلبی درباره فرح بخشایی مترجم کتاب بازسازی مهارت های ادراکی دیداری در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

فرح بخشایی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید