خیلی بزرگ
خیلی بزرگ

فروش ویژه

کتاب خیلی بزرگ

معرفی کتاب خیلی بزرگ

(3)
کتاب خیلی بزرگ (قصه های دبستانی)، اثر جرالدین مک کافرین ، با ترجمه فریبا نباتی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات پیدایش ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 85,000 29%

61,200

85,000 29% 61,200

محصولات مرتبط

(1)
3%
(1)
26%
فروش ویژه
(1)
26%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(5)
29%
فروش ویژه
(5)
29%
فروش ویژه
(2)
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: جرالدین مک کافرین ویرایش: -
مترجم: فریبا نباتی تعداد صفحات: 64
انتشارات: پیدایش وزن: 80
شابک: 9789643498030 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

خیلی بزرگ از مجموعه قصه‌های دبستانی برای گروه سنی 7+ سال منتشر شده است. این مجموعه، کتاب‌هایی با موضوعات متنوعی دارد و برای کودکانی که خواندن کتاب را تازه آغاز کرده‌اند، جذاب است. قصه‌های دبستانی با رعایت دایره واژگانی و ذهنی کودکان انتخاب و ترجمه شده است و آنان را به بیشتر خواندن کتاب تشویق می‌کند.


خیلی بزرگ قصه‌ی پسری به نام نیل است که مادرش همیشه برای اون پلوورهایی می‌خرد که دو سایز از او بزرگتر است. نیل آرزو می‌کند که پلوور جدیدش بزرگ نباشد. اما مشکل فقط پلوور نیست، ظاهرا در خانه‌ی نیل همه چیز بزرگ است. درختی که تو حیاط خانه‌شان رشد کرده، زیادی بزرگ است و پدرش می‌خواد آن را قطع کند. کمد لباس جدیدشان هم خیلی بزرگ است و از در خانه تو نمی‌رود… و همین سرآغاز ماجراهای خنده‌دار این کتاب است.


نویسنده‌ی این کتاب، خانم جرالدین مک کاف رین نویسنده‌ی انگلیسی است که تاکنون بیش از ۱۷۰ اثر منتشر کرده و مدال کارنگی و جایزه مایکل لاین چاپز را دریافت کرده است. او در خیلی بزرگ، داستان بامزه و آموزنده‌ای را برای مخاطب کودک خود نقل می‌کند. فریبا نباتی، این کتاب را به زبان شیرین فارسی برگردانده است. تصویرگری‌های زیبا و دیدنی «پیتر بایلی» نیز لذت خواندن این کتاب را برای کودکان دوچندان می‌کند.


منبع : ناشر کتاب

گوشه ای از کتاب

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

گوشه ای از کتاب

اما نیل درخت را خیلی دوست داشت. هر روز، شاخه‌ها و برگ‌های لرزان آن، روی دیوار و تخت نیل سایه‌ می‌انداختند. مهم‌تر از آن، شاخه‌های بلند و پهن درخت بود که برای ساختن یک خانه‌ی درختی مناسب به نظر می‌رسید. نیل بارها از مادرش خواسته بود که یک خانه‌ی درختی داشته باشد. مادر فقط جواب داده بود: «وقتی بزرگ‌تر شدی، شاید!»


ولی پدر در فکر قطع کردن آن بود، چون خیلی بزرگ شده بود. به نظر می‌رسید قبل از آنکه نیل به اندازه‌ی کافی بزرگ شود، درختی در کار نباشد.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

جرالدین مک کافرین

جرالدین مک کافرین

در حال حاضر مطلبی درباره جرالدین مک کافرین نویسنده خیلی بزرگ در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

فریبا نباتی

در حال حاضر مطلبی درباره فریبا نباتی مترجم کتاب خیلی بزرگ در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

فریبا نباتی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید