نوروز1403
قدرت والدین
قدرت والدین

فروش ویژه

کتاب قدرت والدین

معرفی کتاب قدرت والدین

(4)
کتاب قدرت والدین (گام به گام با بچه ها)، اثر جان شری ، با ترجمه فاطمه اعلمی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات پیدایش ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 2,500 جلد، در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 116,000 26%

85,840

116,000 26% 85,840
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

تربیت فرزند و فرزند پروری

کتاب های مرتبط

(5)
21%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
19%
(5)
19%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: جان شری ویرایش: -
مترجم: فاطمه اعلمی تعداد صفحات: 212
انتشارات: پیدایش وزن: 250
شابک: 9789643499501 تیراژ: 2500
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

 دکتر جان شری، روان‌درمانگر، رئیس مددکاری بخش روان‌پزشکی کودک و خانواده بیماستان میتر است.


قدرت والدین نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید از یک رابطه محبت‌آمیز و گرم با فرزندان خود لذت ببرید و در همان حال خوب و بد را به آنها بیاموزید. نویسنده کتاب با تمرکز بر تعامل میان والد و فرزند، به والدین کمک می‌کند تا روش‌هایی متفاوت و رضایت‌بخش برای ایجاد رابطه‌ای مثبت با فرزندان خود بیابند.


 این مجموعه والدین و مربیان را با رفتارها، حساسیت‌ها، نیازها، مشکلات و قابلیت‌های کودک و نوجوان آشنا می‌سازد و به آنان کمک می‌کند تا در برخورد ... با آنان از شناخت و آگاهی که لازمه‌ی رفتار صحیح است، بهره بگیرند.


منبع: ناشر کتاب

گوشه ای از کتاب

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

گوشه ای از کتاب

پدر و مادر بودن مثل حرکت با ترن هوایی شهربازی است. وقتی سوار می‌شوی، دیگر پیاده شدنی در کار نیست و هرگز نمی‌دانی چند لحظه بعد، چه اتفاقی می‌افتد. تا دلت بخواهد افت و خیز دارد. نشستن در آن همان‌طور که باعث ترس و وحشت و حال به هم خوردگی می‌شود، می‌تواند احساسی از شادی، هیجان و سرخوشی را نیز ایجاد کند. مثل حرکت روی ترن هوایی شهربازی، همین فراز و نشیب‌هاست که آن را فوق‌العاده می‌کند. مهم‌ترین نکته در اینجا «همراه جریان رفتن» است. تا جایی که می‌توانی طاقت بیاور و تلاش کن تا از این تجربه لذت ببری.


یکی از فیلم‌های مورد علاقه من «والد بودن» با شرکت ... استیو مارتین است. فیلم با هم‌دردی و طنز به لذت‌ها و چالش‌های پدر و مادر بودن و به طور کلی زندگی خانوادگی نگاه می‌کند.


شخصیت اصلی فیلم استیو مارتین تلاش می‌کند پدر خوبی باشد، برعکس پدر خودش که هیچ وقت پشتیبان او نبوده است. اما متوجه می‌شود که خود او هم دارد بسیاری از اشتباه‌های پدرش را تکرار می‌کند.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

جان شری

جان شری

در حال حاضر مطلبی درباره جان شری نویسنده قدرت والدین در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

فاطمه اعلمی

در حال حاضر مطلبی درباره فاطمه اعلمی مترجم کتاب قدرت والدین در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

فاطمه اعلمی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید