نشانه های فصل ها
نشانه های فصل ها نشانه های فصل ها

فروش ویژه

کتاب نشانه های فصل ها

معرفی کتاب نشانه های فصل ها

(4)
کتاب نشانه های فصل ها، اثر پائول هامفری ، با ترجمه داوود لطف اله ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات پیدایش ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رحلی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 280,000 29%

201,600

280,000 29% 201,600

محصولات مرتبط

(2)
21%
فروش ویژه
(2)
8%
(5)
29%
فروش ویژه
(5)
25%
فروش ویژه
(1)
29%
فروش ویژه
(6)
26%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(6)
26%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(1)
1%

مشخصات محصول

نویسنده: پائول هامفری ویرایش: -
مترجم: داوود لطف اله تعداد صفحات: 100
انتشارات: پیدایش وزن: 592
شابک: 9789643498436 تیراژ:
اندازه (قطع) : رحلی سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

بهار، تابستان، پاییز و زمستان فصل‌های یک سال هستند. اگر خوب نگاه کنید نشانه‌های زیادی از تغییر فصل‌ها پیدا می‌کنید.


این کتاب را بخوانید تا بدانید چگونه فصل‌ها از راه می‌رسند.


این کتاب مجموعه‌‌ی چهار جلدی «نشانه‌های فصل‌ها» می‌باشد که اولین چاپ آن در سال 1398 توسط انتشارات پیدایش به کتاب‌فروشی‌ها آمد.


نویسنده‌ی کتاب پائول هامفری است که در سال 1952 میلادی متولد شده و ترجمه‌ی آن به زبان فارسی به عهده داود لطف اله بوده است.


تصاویر مجموعه را کریس فر کلاف تهیه کرده است.


 


این مجموعه برای آشنایی بیشتر کودکان با فصل‌های سال تالیف شده است. در هر جلد یک فصل به تصویر کشیده شده و جملات کوتاه و ساده‌ای که در نثر به کار رفته است به کودکانی که در سال‌های ابتدایی دبستان هستند کمک می‌کند تا مهارت خواندن خود را افزایش دهند.


علاوه بر این تصاویر واقعی و بزرگی که در هر صفحه کار شده برای بهبود مهارت قصه‌گویی و روایت‌گری کودکان کاربرد دارد.


 


مجموعه نشانه‌های فصا‌ها با متن ساده و روان و تصاویر مناسب از فصل‌های مختلف، به نوآموزان کمک می‌کند تا به دنیای اطراف خود بیشتر توجه گنند و درباره فصل‌ها و تغییراتی که همراه با شروع فصلی جدید به وجود می‌آید، بیشتر بدانند.


این مجموعه شامل کتاب‌های زیر است:


1. نشانه‌های بهار


2. نشانه‌های تابستان


3. نشانه‌های پاییز


4. نشانه‌های زمستان


منبع: ناشر کتاب

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

پائول هامفری

پائول هامفری

در حال حاضر مطلبی درباره پائول هامفری نویسنده نشانه های فصل ها در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

داوود لطف اله

در حال حاضر مطلبی درباره داوود لطف اله مترجم کتاب نشانه های فصل ها در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

داوود لطف اله

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید