کاربرد روان شناسی شناختی در طراحی صنعتی
کاربرد روان شناسی شناختی در طراحی صنعتی

کتاب کاربرد روان شناسی شناختی در طراحی صنعتی

معرفی کتاب کاربرد روان شناسی شناختی در طراحی صنعتی

(5)
کتاب کاربرد روان شناسی شناختی در طراحی صنعتی، اثر ابراهیم باقری طالقانی ، با ترجمه مترجم محمدرضا حاجی ملاعلی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات سمت ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 26,000 13%

22,620

26,000 13% 22,620

محصولات مرتبط

(2)
3%
(2)
3%
(5)
26%
فروش ویژه
(1)
26%
فروش ویژه
(2)
24%
فروش ویژه
(1)
26%
فروش ویژه
(3)
21%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک


  • سخن مؤلف
  • مقدمه: روان‌شناسی شناختی و طراحی صنعتی
  • فصل اول: انگیزش و مؤلفه‌های عملکرد
  • فصل دوم: محصولات و کنترل عملکرد
  • فصل سوم: سامانه‌های عملکرد
  • فصل چهارم: کاربر و اطلاعات مربوط به عملکرد
  • فصل پنجم: نتایج
  • منابع
  • نمایه

مشخصات محصول

نویسنده: ابراهیم باقری طالقانی ویرایش: -
مترجم: مترجم محمدرضا حاجی ملاعلی تعداد صفحات: 572
انتشارات: سمت وزن: 770
شابک: 9786000201784 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته طراحی صنعتی در مقطع کارشناسی به عنوان منبع کمک‌درسی درس «پروژه طراحی صنعتی» به ارزش 2 واحد تدوین شده و برای دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد طراحی صنعتی نیز قابل استفاده است.

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

روان‌شناسی شناختی شاخه‌ای از دانش روان‌شناسی است که به مطالعه و بررسی فرایندهای ذهنی و درونی می‌پردازد و چگونگی ادراک و شناخت، یادگیری، تفکر و استدلال، و حل مسئله در انسان‌ها را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد. کاربرد این دانش در طراحی صنعتی، معرفی فرایندهای ذهنی یا درونی مرتبط با درک محیط و محصولات و نحوه پردازش اطلاعات مربوط برای برقراری ارتباط دوسویه بین کاربر با محصول و کاربر با محیط استفاده است؛ بنابراین طراح ضمن درک بهتر فرایند ادراک و شناخت در کاربران، تا حدی به پیش‌بینی ارتباط مذکور می‌پردازد و با طراحی صحیح به نیازهای روان‌شناختی نیز پاسخ می‌دهد.
این کتاب از پنج فصل اصلی (انگیزش و مؤلفه‌های عملکرد؛ محصولات و کنترل عملکرد؛ سامانه‌های عملکرد؛ کاربر و اطلاعات مربوط به عملکرد؛ نتایج) تشکیل شده و هر فصل مشتمل بر مباحث روان‌شناختی کاربردی در حوزه طراحی صنعتی است، با مثالهای مصور همراه است و می‌تواند مورد استفاده اساتید، دانشجویان، متخصصان و علاقه‌مندان به رشته طراحی صنعتی و روان‌شناسی قرار گیرد.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

ابراهیم باقری طالقانی

ابراهیم باقری طالقانی

در حال حاضر مطلبی درباره ابراهیم باقری طالقانی نویسنده کاربرد روان شناسی شناختی در طراحی صنعتی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم محمدرضا حاجی ملاعلی

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم محمدرضا حاجی ملاعلی مترجم کتاب کاربرد روان شناسی شناختی در طراحی صنعتی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم محمدرضا حاجی ملاعلی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید