چه باید بکنم؟ با مشکل نابغه بودن
چه باید بکنم؟ با مشکل نابغه بودن چه باید بکنم؟ با مشکل نابغه بودن

فروش ویژه

کتاب چه باید بکنم؟ با مشکل نابغه بودن

معرفی کتاب چه باید بکنم؟ با مشکل نابغه بودن

(2)
کتاب چه باید بکنم؟ با مشکل نابغه بودن، اثر رابرت ای.شولتز - جیمز آر.دلییل ، با ترجمه حسین مسنن فارسی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1398 توسط انتشارات پیدایش ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 1,000 جلد، در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 73,000 29%

51,830

73,000 29% 51,830

محصولات مرتبط

(2)
29%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه
(2)
قیمت قبل
(2)
25%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
1%
(2)
1%

مشخصات محصول

نویسنده: رابرت ای.شولتز - جیمز آر.دلییل ویرایش: -
مترجم: حسین مسنن فارسی تعداد صفحات: 184
انتشارات: پیدایش وزن: 208
شابک: 9786002963727 تیراژ: 1000
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1398
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(نگرش های کودکان تیزهوش،آموزش و پرورش کودکان تیزهوش،ایالات متحده)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

نابغه‌بودن به معنای متفاوت بودن است. متفاوت‌بودن برای بچه‌های نابغه مسئولیتی سنگین است. کتاب حاضر شامل ماجراهایی دربارۀ بچه‌های نابغه و شرح زندگی آنان است تا به مخاطب بیاموزد در صورت نابغه بودن چگونه باید رفتار کند. معنی نابغه‌بودن، شباهت‌ها و تفاوت‌های نابغه‌ها با افراد عادی، بهترین و بدترین چیز در مورد نابغه‌بودن، چگونگی هماهنگ‌شدن با دوستان و گروه هم‌سالان، انتظارات، شرایط نابغه‌ها در مدرسه و خانه و در نهایت چشم انداز آینده برای نابغه‌ها، از جملۀ محتواهای کتاب هستند.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

رابرت ای.شولتز

رابرت ای.شولتز

در حال حاضر مطلبی درباره رابرت ای.شولتز نویسنده چه باید بکنم؟ با مشکل نابغه بودن در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


جیمز آر.دلییل

جیمز آر.دلییل

در حال حاضر مطلبی درباره جیمز آر.دلییل نویسنده چه باید بکنم؟ با مشکل نابغه بودن در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

حسین مسنن فارسی

در حال حاضر مطلبی درباره حسین مسنن فارسی مترجم کتاب چه باید بکنم؟ با مشکل نابغه بودن در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

حسین مسنن فارسی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید