پادشاه پریان 1
پادشاه پریان 1 پادشاه پریان 1

کتاب پادشاه پریان 1

معرفی کتاب پادشاه پریان 1

(5)
کتاب پادشاه پریان 1 (شاهزاده سنگدل)، اثر هالی بلک ، با ترجمه آرزو قلی زاده ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1400 توسط انتشارات باژ ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 1,500 جلد، در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 289,000 17%

240,000

289,000 17% 240,000

محصولات مرتبط

(1)
26%
فروش ویژه
(4)
1%
(5)
15%
قیمت قبل
(5)
29%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه
(5)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: هالی بلک ویرایش: -
مترجم: آرزو قلی زاده تعداد صفحات: 352
انتشارات: باژ وزن: 290
شابک: 9786009871711 تیراژ: 1500
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1400
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

البته، جود همیشه تمایل دارد به سمت آنها پیش برود. آنها چون تیغ‌هایی که در میان شعله‌های آتش می‌درخشند، زیبا هستند. زندگی ابدی را در خود جاری دارند. و در میان آنها، کاردن وجود دارد که زیبایی‌اش حتی بر بقیه هم غلبه دارد. جود نسبت به او حس منفی بسیار قوی دارد، به حدی که هنگام مواجهه با او، تنفسش سخت می‌شود. زمانی که جود هنوز هفت ساله بود، والدینش کشته شدند و او همراه با دو خواهرش به سرزمین پریان منتقل شد. حالا، ده سال بعد، علیرغم فانی بودن، جود هیچ‌چیزی بیش از اینکه جزء آن سرزمین باشد نمی‌خواهد. موجودات این سرزمین از انسان‌ها، موجودات فانی، بیزارند، به ویژه شاهزاده کاردن، فرزند جوان و شرور پادشاه. جود برای جلب محبت در دادگاه و پیدا کردن جایگاه خود، می‌بایست با کاردن مواجه شود و پیامدهای این رویارویی را بپذیرد. هر چه جود بیشتر در ماجراها و نیرنگ‌های دیوانی درگیر می‌شود، بیشتر مهارت‌های جنگی خود را کشف می‌کند. اما با توجه به مخاطراتی که سرزمین پریان در پیش دارد، جود باید برای محافظت از خواهرانش و نجات زندگی خود، همه چیز را به خطر بیندازد.

پشت جلد

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

پشت جلد

می خواهم مثل آن ها باشم؛ همچون شمشیرهایی که در آتش مقدس ساخته شده اند و تا ابد زنده اند.
و بین شان کاردن از همه زیباتر است، بیشتر از دیگران از او نفرت دارم، آنقدر که وقتی نگاهش میکنم، نمی توانم درست نفس بکشم.
جود هفت ساله بود که پدر و مادرش کشته شدند و او و دو خواهرش دزدیده شدند تادر دربار بزرگ پریان زندگی کنند. ده سال از آن ماجرا می گذرد و جود چیزی نمی خواهد جز اینکه متعلق به این دنیا باشد. اما او فانی است و بیشتر پریان از موجودات فانی متنفرند. مخصوصا شاهزاده کاردن، جوان ترین و پلیدترین پسر شاه بزرگ.
جود برای رسیدن به جایگاهی در دربار، باید با کاردن رویا رو شود و عواقبش را بپذیرد.
حینی که او بیشتر و بیشتر غرق دسیسه ها و نیرنگ های قصر میشود، به مهارتش در جنگ وخون ریزی نیز پی می برد.
اما وقتی دربار پریان به خاطر خیانت یکی از درباریان در معرض خطر قرار میگیرد، جود باید زندگی اش را به خطر بیندازد تا خواهرش و سرزمین پریان را نجات بدهد... .

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

هالی بلک

هالی بلک

در حال حاضر مطلبی درباره هالی بلک نویسنده پادشاه پریان 1 در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

آرزو قلی زاده

در حال حاضر مطلبی درباره آرزو قلی زاده مترجم کتاب پادشاه پریان 1 در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

آرزو قلی زاده

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید