فرشته باران
فرشته باران فرشته باران

قیمت قبل

کتاب فرشته باران

معرفی کتاب فرشته باران

(4)
کتاب فرشته ی باران (گلاسه)، اثر الهام ابراهیم زاده ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات شهر قلم ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 2,000 جلد، در قطع و اندازه‌ی خشتی بزرگ، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمتِ جدید در بازار: 34,000

18,500

  18,500

محصولات مرتبط

(5)
1%
(4)
1%
(5)
5%
قیمت قبل
(2)
قیمت قبل
(5)
13%
قیمت قبل
(4)
26%
فروش ویژه
(4)
1%
(2)
26%
فروش ویژه
(5)
29%
فروش ویژه
(4)
1%

مشخصات محصول

نویسنده: الهام ابراهیم زاده ویرایش: -
مترجم: - تعداد صفحات: 24
انتشارات: شهر قلم وزن: 100
شابک: 9786003206977 تیراژ: 2000
اندازه (قطع) : خشتی بزرگ سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(داستان های تخیلی،گروه سنی:ب(7تا9سال)،تصویرگر:مهرانه جندقی،برگزیده جشنواره کاشان،گلاسه)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

فرشته باران، «شوله‌قزک»، ابرها را بارانی می‏‌کرد، ابرها می‌‏باریدند و گل‌ها و درخت‎ها و گنجشک‌ها و... می‏‌خندیدند و مردم دِه شاد می‏‌شدند؛ اما روزی شوله‌قزک نیامد و نیامدنش روزها طول کشید! پسرِ دهقان که خشک شدن گندم‌ها را دید، از کوه بالا رفت و با تمام قدرت، شوله‌قزک را صدا کرد؛ اما فرشته باران نیامد. بعد از آن بچه‌ها همه با هم به دنبال فرشته باران رفتند؛ اما باز هم خبری از او نشد. بچه‎ها متوجه شدند بالای ابرها، دود سیاه، همه‎جا را گرفته است. برای همین صدای فرشته باران به ابرها نمی‎رسید. بچه‎ها فکر کردند و راه‎حل خوبی به ذهنشان رسید.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

الهام ابراهیم زاده

الهام ابراهیم زاده

در حال حاضر مطلبی درباره الهام ابراهیم زاده نویسنده فرشته باران در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید