فال نیک
فال نیک فال نیک

فروش ویژه

کتاب فال نیک

معرفی کتاب فال نیک

(3)
کتاب فال نیک، اثر تری پراچت - نیل گیمن ، با ترجمه سوگند رجبی نسب ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات بهنام ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 270,000 26%

199,800

270,000 26% 199,800

محصولات مرتبط

(5)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه
(4)
قیمت قبل
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
قیمت قبل
(4)
29%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه
(5)
25%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: تری پراچت - نیل گیمن ویرایش: -
مترجم: سوگند رجبی نسب تعداد صفحات: 384
انتشارات: بهنام وزن: 430
شابک: 9786226651592 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

با توجه به پیشگویی های دقیق و زیبای آگنس ناتر، در کتاب "جادوگر" که به عنوان تنها کتابی که پیش‌بینی‌های کاملاً دقیقی از جهان دارد، نوشته شده است، آیندهٔ جهان به پایان می‌رسد، به‌طور خاص روز شنبه آینده، قبل از شام. ارتش‌های بهشت در حال جمع شدن هستند، آتلانتیس از زیر آب ظهور می‌کند، باران قورباغه می‌بارد و توفانی سبب شده تا همه چیز به هم بریزد. به نظر می‌رسد همه چیز طبق برنامهٔ الهی پیش می‌رود. اما...


بک، یک فرشتهٔ ایرادگیر، و یک شیطان اهل خطر، هر دو از ازل در میان انسان‌های زمین زندگی کرده‌اند و به سبک زندگی علاقهٔ زیادی نشان داده‌اند. آن‌ها نمی‌خواهند که دنیا به پایان برسد.


مردم تقریباً از ابتدای پایان جهان پیش‌بینی می‌کنند، بنابراین طبیعی است که وقتی تاریخ جدیدی برای روز داوری تعیین می‌شود، بدبین باشند. اما اگر یک بار پیش‌بینی‌ها درست باشد و آخرالزمان واقعاً در شنبهٔ آینده، درست بعد از چای فرا برسد، چه می‌کنید؟ شما می‌توانید زمان باقی‌مانده را در غم و اندوه فرو برید، تمام دارایی‌هایتان را برای آمادگی پیدا کردن بدهید، یا فقط به آن بخندید و امیدوار باشید که این فقط یک حقه‌بازی دیگر باشد. یا می‌توانید سعی کنید در این مورد کاری انجام دهید. و این کاری است که آن شیطان و فرشته قصد دارند انجام دهند...


واشنگتن پست دربارهٔ این کتاب نوشته است: "بسیاری از ابداعات ادبی که در پلات و بخش‌هایی از نوشتن به کار رفته بسیار خوب است و شخصیت‌پردازی بسیار خوبی دارد. این یک فیلم جهنمی خواهد شد. یا یک فیلم بهشتی. انتخاب با شماست."

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

تری پراچت

تری پراچت

در حال حاضر مطلبی درباره تری پراچت نویسنده فال نیک در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


نیل گیمن

نیل گیمن

در حال حاضر مطلبی درباره نیل گیمن نویسنده فال نیک در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

سوگند رجبی نسب

در حال حاضر مطلبی درباره سوگند رجبی نسب مترجم کتاب فال نیک در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

سوگند رجبی نسب

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید