پرورش فرزند
پرورش فرزند پرورش فرزند

کتاب پرورش فرزند

معرفی کتاب پرورش فرزند

(4)
کتاب پرورش فرزند (مقایسه روان شناسی غربی و اسلامی)، اثر محمد شفیعی مازندرانی - حسین کریمیان ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1401 توسط انتشارات جمکران ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

آموزش والدین جنبه‌های مذهبی روان‌شناسی مشاور معلم دوم

محصولات مرتبط

(5)
24%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
17%
(2)
25%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(3)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: محمد شفیعی مازندرانی - حسین کریمیان ویرایش: -
مترجم: - تعداد صفحات: 298
انتشارات: جمکران وزن: 330
شابک: 9789649736020 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1401
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(کودکان،سرپرستی،جنبه های مذهبی،روانشناسی)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

روان‌شناسی اسلامی، افزون بر استفاده از تحقیقات تجربی دانشمندان، از منابع معرفتی متصل به منبع وحی و دیدگاه بزرگان دینی نیز استفاده می‌کند. نویسندگان کتاب حاضر کوشیده‌اند علاوه بر بیان دیدگاه‌ها و نظریات متخصصان روان‌شناسی جدید، به روان‌شناسی تحولی در اسلام بپردازند که با رشد کودک و نوجوان و جوان ارتباط دارد. تعریف روان‌شناسی تحولی، ابعاد رشد دورۀ کودکی، روان‌شناسی رشد دورۀ نوجوانی، سلامت روانی در دورۀ بلوغ و اولویت‌های مراحل رشد طبق روایات، از جمله مباحث کتاب هستند.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

محمد شفیعی مازندرانی

محمد شفیعی مازندرانی

در حال حاضر مطلبی درباره محمد شفیعی مازندرانی نویسنده پرورش فرزند در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


حسین کریمیان

حسین کریمیان

در حال حاضر مطلبی درباره حسین کریمیان نویسنده پرورش فرزند در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید