فریب ایکاروس نشر آموخته
فریب ایکاروس نشر آموخته

فروش ویژه

کتاب فریب ایکاروس نشر آموخته

معرفی کتاب فریب ایکاروس نشر آموخته

(2)
کتاب فریب ایکاروس (تا کجا حاضرید اوج بگیرید؟)، اثر ست گادین ، با ترجمه سعید یاراحمدی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1399 توسط انتشارات آموخته ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 1,000 جلد، در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 154,000 29%

109,340

154,000 29% 109,340

محصولات مرتبط

(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
26%
قیمت قبل
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(5)
قیمت قبل
(2)
قیمت قبل
(1)
3%
(4)
26%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب فریب ایکاروس تا کجا حاضرید اوج بگیرید اثر ست گادین ترجمه سعید یاراحمدی نشر آموخته منتشر شده است 
    ست گودین در الهام بخش‌ترین کتاب خود، خوانندگان را به چالش می‌کشد تا شجاعت پیدا کنند و با کار خود به عنوان نوعی هنر برخورد کنند
    شاید افسانه ایکاروس را شنیده باشید. پدر ایکاروس برای او بال‌هایی از جنس موم و پر ساخت و به او گفت تا بیش از حد نزدیک به خورشید پرواز نکند؛ ایکاروس این هشدار را نادیده گرفت، موم‌ها آب و بال‌ها جدا شدند و ایکاروس به سرنوشت شوم خود دچار شد. درس این افسانه: جانب احتیاط را رعایت کن و به حرف افراد متخصص گوش کن. این یک تبلیغ سیاسی عالی برای اقتصاد صنعتی بود. کدام رئیس نمی‌خواهد تا کارمندان باور کنند که اطاعت و حرف‌شنوی و هماهنگی کلیدهای موفقیت هستند؟
    اما پدر ایکاروس به او هشدار داده بود تا از پرواز در ارتفاع کم نیز خودداری کند، زیرا آب دریا قدرت پرواز بال‌هایش را می‌گرفت. پرواز کردن بیش از حد در ارتفاع کم حتی خطرناک‌تر از پرواز کردن بیش از حد در ارتفاع بالاست، زیرا به طور فریبنده‌ای احساس امنیت می‌دهد. ما به توقعات کم و رویاهای کوچک قانع می‌شویم و خودمان را دست‌کم می‌گیریم. با پرواز کردن بیش‌ازحد در ارتفاع کم، نه‌تنها به خودمان، بلکه به کسانی که وابسته به ما هستند یا ممکن است از تلاش ما سود ببرند، ضرر می‌رسانیم. ما بسیار نگران خطر متمایز شدن هستیم به‌طوری‌که به هر شغلی پرداخته‌ایم تا از آن اجتناب کنیم.
    راه ما، حماقت بی‌پروا یا پیروی غیرعاقلانه نیست. بلکه انسان بودن است؛ یعنی دست به هنر زدن و پرواز کردن بسیار بالاتر از حد‌‌ ممکنی‌ که به ما آموخته شده است. پس دست به هنر بزنید. هنرمند بودن یک طبیعت ژنتیکی یا یک استعداد خاص نیست. هنرمند بودن نگرشی است که همه‌ی ما می‌توانیم به کار بگیریم. این به معنی اشتیاق برای تصاحب یک زمینه جدید، ایجاد ارتباطات، و کار بدون نقشه است. اگر این کارها را انجام می‌دهید یک هنرمند هستید، مهم نیست که چه چیزی روی کارت ویزیت شما نوشته شده است.
    فارغ از اینکه معلم، مهندس، دکتر، مدیر میان‌رده یا نماینده خدمات مشتریان باشید، می‌توانید با آوردن بهترین خودتان در کار، در ارتفاع بالاتری پرواز کنید. شما می‌توانید به آنچه امروز انجام می‌دهید و اینکه فردا چگونه پیشرفت کنید، اهمیت دهید. گودین به ما نشان می‌دهد که چگونه این کار ممکن است و ما را متقاعد می‌کند که چرا انجام آن ضرورت دارد.


مشخصات محصول

نویسنده: ست گادین ویرایش: -
مترجم: سعید یاراحمدی تعداد صفحات: 252
انتشارات: آموخته وزن: 239
شابک: 9786226650496 تیراژ: 1000
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1399

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(اندیشه و تفکر خلاق،موفقیت در کسب و کار)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

ست گادین

ست گادین

در حال حاضر مطلبی درباره ست گادین نویسنده فریب ایکاروس نشر آموخته در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

سعید یاراحمدی

در حال حاضر مطلبی درباره سعید یاراحمدی مترجم کتاب فریب ایکاروس نشر آموخته در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

سعید یاراحمدی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید