تدفین پارتی
تدفین پارتی

فروش ویژه

کتاب تدفین پارتی

معرفی کتاب تدفین پارتی

(6)
کتاب تدفین پارتی، اثر لودمیلا اولیتسکایا ، با ترجمه یلدا بیدختی نژاد ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات برج ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 46,000 26%

34,040

46,000 26% 34,040

محصولات مرتبط

(2)
26%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه
(2)
1%
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
16%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
3%
(2)
3%

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب تدفین پارتی نشر برج نویسنده بیدختی نژاد منتشر شد
    کتاب تدفین پارتی اثر لودمیلا اولیتسکایا با ترجمه یلدا بیدختی نژاد توسط انتشارات برج در 168 صفحه به چاپ رسیده است.
    لیودمیلا اولیتسکایا (زادهٔ 21 فوریهٔ 1943) یک نویسنده، و پدیدآور اهل روسیه است.
    لودمیلا اولیتسکایا یکی از نثر نویسان بزرگ معاصر روسیه، نویسنده‌ای که امروزه آثارش به 32 زبان جهان خوانده می‌شود و جوایز ادبی زیاد روسی و خارجی را دریافت کرده‌است.
    اوایل سال‌های 1990 میلادی کتاب او به نام «خورشید کوچولو» منتشر شد که بلافاصله به زبان فرانسه ترجمه و جایزه «مدیچی» فرانسه در ازای «استعداد غیرعادی نویسنده» را دریافت کرد.
    لودمیلا اولیتسکایا، نویسنده ده‌ها مجموعه کتاب قصه‌ها، نمایشنامه‌ها و چند داستان است. اما 5 رمان او باعث شهرت این نویسنده شده‌است. مهم‌ترین آن‌ها «مترجم دانیئل اشتاین» است که یک اثر عمیق می‌باشد که جایزه ادبی «کتاب بزرگ» روسی را نصیب او کرد.
    اولین رمان اولیتسکایا «قضیه کوکوتسکی» تبیدل به سریال تلویزیونی شده‌است.
    همانا این «سمت گیری بسوی همه» جذابیت آثار اولیتسکایا را از سوی کارگردانان تئاتر و سینما بیشتر می‌کند. اثر او به نام» مربای روسی» نمایشنامه‌ای با یادداشت نویسنده تحت عنوان «پس از چخوف» در تئاترهای زیاد روسیه روی صحنه می‌رود.
    نویسنده با طنزی عجیب و بی قضاوت با تک تک شخصیت هایش همدردی می کند. او هیچکدام شان را دست کم نمی گیرد. همه ی این زن ها و مردها از اندوه پایداری رنج می برند که نویسنده ملموس شان می کند.

مشخصات محصول

نویسنده: لودمیلا اولیتسکایا ویرایش: -
مترجم: یلدا بیدختی نژاد تعداد صفحات: 168
انتشارات: برج وزن: 168
شابک: 9786229647707 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(داستانهای روسی،قرن 20م)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

لودمیلا اولیتسکایا

لودمیلا اولیتسکایا

در حال حاضر مطلبی درباره لودمیلا اولیتسکایا نویسنده تدفین پارتی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

یلدا بیدختی نژاد

در حال حاضر مطلبی درباره یلدا بیدختی نژاد مترجم کتاب تدفین پارتی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

یلدا بیدختی نژاد

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید