روخوانی و روانخوانی نور نشر پیام بهاران
روخوانی و روانخوانی نور نشر پیام بهاران روخوانی و روانخوانی نور نشر پیام بهاران

کتاب روخوانی و روانخوانی نور نشر پیام بهاران

معرفی کتاب روخوانی و روانخوانی نور نشر پیام بهاران

(2)
کتاب روخوانی و روانخوانی نور، اثر محمد خواجوی - احمد حاجی شریف ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1398 توسط انتشارات پیام بهاران - زیارت ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

محصولات مرتبط

(4)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(5)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(6)
26%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: محمد خواجوی - احمد حاجی شریف ویرایش: -
مترجم: - تعداد صفحات: 112
انتشارات: پیام بهاران - زیارت وزن: 197
شابک: 9789647789103 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار 1398
نوع جلد : شمیز

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

کتاب پیش رو از مقدمات روخوانی قرآن یعنی آموزش حرکت‌ها و حروف آغاز شده و پس از بحث تشدید به حروف ناخوانا، علامت مد، تنوین، اشباع، حروف مقطعه، وقف و تنوین نزد ساکن رسیده است. نویسنده کوشیده است سیر منطقی و از ساده به مشکل را در آموزش محتوا رعایت کند. تمرین‌های زیادی در هر درس ارائه داده و بر مهارت‌های رفتاری در تمرین‌ها تأکید داشته است. تمام مثال‌ها و موارد آیات قرآن انتخاب شده‌اند.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

محمد خواجوی

محمد خواجوی

در حال حاضر مطلبی درباره محمد خواجوی نویسنده روخوانی و روانخوانی نور نشر پیام بهاران در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


احمد حاجی شریف

احمد حاجی شریف

در حال حاضر مطلبی درباره احمد حاجی شریف نویسنده روخوانی و روانخوانی نور نشر پیام بهاران در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید