مدیریت پروژه به زبان آدمیزاد
مدیریت پروژه به زبان آدمیزاد

کتاب مدیریت پروژه به زبان آدمیزاد

معرفی کتاب مدیریت پروژه به زبان آدمیزاد

(2)
کتاب مدیریت پروژه به زبان آدمیزاد، اثر استنلی پرتنی ، با ترجمه علی معتمدی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1398 توسط انتشارات هیرمند ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

محصولات مرتبط

(6)
26%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
10%
(4)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(5)
29%
فروش ویژه
(5)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • در تجارت‌های جهانی امروز که زمان و هزینه از ضروریات هستند موعدهای کوتاه و انتظارات قاطع دیگر عادی شده است، پس لازمه‌ی موفقیت چیست؟ این کتاب راهنمایی است عملی که شما را با اصول مدیریت پروژه آشنا می‌کند و شیوه‌ی عملی کردن آن‌ها را به شما یاد می‌دهد تا بتوانید پروژه‌ی خود را از آغاز تا پایان باموفقیت مدیریت کنید. مدیریت پروژه‌ی 101 ـ درباره‌ی کی، چی، و چرای پروژه‌ی خود بیشتر بدانید و ببینید چگونه می‌توانید موفقیت پروژه‌ی خود را تضمین کنید چشمتان را از ساعت برندارید ـ یاد بگیرید چگونه با زمان‌بندی و بودجه‌بندی بی‌نقص، پروژه‌تان از مسیر خود خارج نشود. تیم خود را به کار گیرید ـ با انواع فراوان نکته‌ها و توصیه‌های عملی، بازیگران اصلی را شناسایی کنید و آن‌ها را در پروژه مشارکت دهید. تا آخرش بروید ـ با بهره‌گیری از بهترین شیوه‌ها برای پیگیری، تحلیل، و تنظیم گزارشِ فعالیت‌های پروژه موفقیت پروژه‌ی خود را قطعی کنید. یک مرحله بالاتر از دیگران باشید ـ با استفاده از فناوری و مدیریت ارزش کسب‌شده مهارت‌های خود را یک سطح بالاتر ببرید.

مشخصات محصول

نویسنده: استنلی پرتنی ویرایش: -
مترجم: علی معتمدی تعداد صفحات: 416
انتشارات: هیرمند وزن: 643
شابک: 9789644082863 تیراژ:
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار 1398

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(مدیریت طرح)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

استنلی پرتنی

استنلی پرتنی

در حال حاضر مطلبی درباره استنلی پرتنی نویسنده مدیریت پروژه به زبان آدمیزاد در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

علی معتمدی

در حال حاضر مطلبی درباره علی معتمدی مترجم کتاب مدیریت پروژه به زبان آدمیزاد در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

علی معتمدی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید