پشت پرده مخملین 3
پشت پرده مخملین 3

فروش ویژه

کتاب پشت پرده مخملین 3

معرفی کتاب پشت پرده مخملین 3

(2)
کتاب پشت پرده مخملین 3 (اربابان جدید جهان)، اثر جان پیلجر ، با ترجمه مهرناز شهابی - مهرداد شهابی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات اختران ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 150,000 26%

111,000

150,000 26% 111,000
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

علوم اجتماعی مجموعه جامعه شناسی

محصولات مرتبط

(4)
8%
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
قیمت قبل
(5)
21%
فروش ویژه
(5)
قیمت قبل
(2)
26%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(5)
29%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب پشت پرده مخملین 3 اربابان جدید جهان اثر جان پیلجر ترجمه مهرناز شهابی، مهرداد شهابی نشر اختران منتشر شده است

مشخصات محصول

نویسنده: جان پیلجر ویرایش: -
مترجم: مهرناز شهابی - مهرداد شهابی تعداد صفحات: 248
انتشارات: اختران وزن: 249
شابک: 9789642070008 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(سیاست،جهانی شدن)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

معرفی مختصر کتاب جان پیلجر ـ نویسندة کتاب حاضر ـ روزنامه‌نگار کاوشگر، فیلم‌ساز مستند و استاد دانشگاه کرنل نیویورک است. کتاب حاضر مجموعه‌ای است مشتمل بر مقدمه‌ای در جمع‌بندی جهان سیاسی ـ اقتصادی معاصر و چهار جستار دربارة اندونزی (جستار نخست): اهداف نهفته در پس کودتای خونین سال 1965 به پشتگرمی جان. اف. کندی، رئیس‌جمهور دموکرات ایالات متحدة آمریکا و کشتار بیش از یک میلیون انسان که در راه پیدا کردن طرح حساب‌شدة غرب برای تحمیل اقتصاد جهانی بر آسیا و به میمنت افتتاح بزرگراه «جهانی‌سازی» ذبح شدند؛ عراق (جستار دوم): شرح درد و رنج‌های مردم عراق بر اثر تحریم‌های 12 سالة غرب، دست یازیدن رهبران ایالات متحده به حربة روان‌شناختی «هراس‌آفرینی» و تهدید جلوه دادن عراق در افکار عمومی آمریکا برای توجیه جنگ تمام‌عیار؛ فتوحات امپریالیستی و اقتصادی غرب (جستار سوم): شرح به‌کارگیری قدرت دولت و ماشین نظامی‌اش در حمایت از بازارهای جهان غرب؛ و سیاست‌های نهفته در پس نحوة رفتار استرالیا با بومیان آن کشور (جستار چهارم).

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

جان پیلجر

جان پیلجر

در حال حاضر مطلبی درباره جان پیلجر نویسنده پشت پرده مخملین 3 در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مهرناز شهابی

در حال حاضر مطلبی درباره مهرناز شهابی مترجم کتاب پشت پرده مخملین 3 در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مهرناز شهابی

مهرداد شهابی

در حال حاضر مطلبی درباره مهرداد شهابی مترجم کتاب پشت پرده مخملین 3 در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مهرداد شهابی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید