گواهی نامه ازدواج
گواهی نامه ازدواج

کتاب گواهی نامه ازدواج

معرفی کتاب گواهی نامه ازدواج

(2)
کتاب گواهی نامه ازدواج، اثر پریسا شهرکی ، با ترجمه مترجم زهره قربانی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات دانژه ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 100,000 20%

80,800

100,000 20% 80,800

محصولات مرتبط

(2)
فروش ویژه
(4)
25%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(1)
26%
فروش ویژه
(2)
3%
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
24%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(5)

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • اثر حاضر در شش فصل و با طرح موضوع‌هاي متنوع و مربوط به ازدواج تدوين يافته است.
    در فصل يكم از خودشناسي آغاز و با معيارهاي درست و نادرست در انتخاب همسر پايان مي‌يابد. فصل دوم كتاب به بررسي نيازها اختصاص يافته و هفت عادت زيبا و هفت عادت مخرب را شرح مي‌دهد. توصيف برخي اختلالات شخصيت كه بايد در انتخاب همسر مورد توجه قرار گيرد و مهارت‌هاي حل مساله و تصميم‌گيري عناوين فصل‌هاي سوم و چهارم است. در فصل پنجم آگاهي‌هاي جنسي براي زن و مرد به تفصيل مورد بحث دقيق و علمي قرار گرفته و سرانجام در فصل ششم انتخاب همسر توضيح داده مي‌شود. بي‌ترديد مطالعه كتاب براي افراد در آستانه ازدواج ضروري و براي همسران لازم و راهنما خواهد بود.

مشخصات محصول

نویسنده: پریسا شهرکی ویرایش: -
مترجم: مترجم زهره قربانی تعداد صفحات: 224
انتشارات: دانژه وزن: 254
شابک: 9786002501585 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(زناشویی،همسرگزینی)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

پریسا شهرکی

پریسا شهرکی

در حال حاضر مطلبی درباره پریسا شهرکی نویسنده گواهی نامه ازدواج در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم زهره قربانی

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم زهره قربانی مترجم کتاب گواهی نامه ازدواج در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم زهره قربانی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید