خلع سلاح افراد خودشیفته
خلع سلاح افراد خودشیفته

فروش ویژه

کتاب خلع سلاح افراد خودشیفته

معرفی کتاب خلع سلاح افراد خودشیفته

(2)
کتاب خلع سلاح افراد خودشیفته، اثر نیل لاوندر - آلن کاوائیولا ، با ترجمه حسن حمیدپور - پگاه منصبی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات اسبار ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 125,000 26%

92,500

125,000 26% 92,500

محصولات مرتبط

(2)
قیمت قبل
(4)
1%
(2)
24%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
3%
(3)
29%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(2)
1%

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب خلع سلاح افراد خودشیفته اثر نیل لاوندر،آلن کاوائیولا ترجمه حسن حمیدپور، پگاه منصبی نشر اسبار منتشر شده است 
    کتاب ارزشمند حاضر برای مخاطبانی نگاشته شده است که با افراد خودشیفته در ارتباط هستند؛ از این رو با بیان کامل علایم خودشیفتگی، ارائۀ راهکارهای عملی برای تنظیم رابطه با اینگونه افراد و ارائۀ تمرین های سازنده برای جلوگیری از به دام افتادن در خودخواهی آن ها، به مخاطب کمک خواهد کرد که تغییری مثبت در روابط بین فردی خود ایجاد کند.
    گزیده ای از کتاب خودشیفتۀ همه چیزدان: مثل خودشیفته های با سواد هستند. می توانید این افراد را همه جا ببینید. این افراد فاقد تحصیلات عالیه هستند، اما در تمام امور و مسائل می توانند اظهار نظر کنند و کارشناس به شمار بروند. آنان معمولا اطلاعات نسبتا دقیقی دربارۀ همۀ امور دارند انگار رسالت این دسته از خودشیفته ها این است که دیگران را در پرتو دانش خود به راه درست هدایت کنند. باید به گوش همه افراد بی خبر و بی اطلاع برسانند که مسائل از چه قرار است. او ممکن است دربارۀ همه چیز تا حدودی اطلاع داشته باشد، اما واقعیت را با سخنان آنان یکی نگیرید. تمام تلاش آنان صرف این می شود که ذهن و فکر شما را تغییر دهند و در این راه سماجت و تلاش وافری به خرج می دهند. گاهی اوقات بهتر است با آنان به چالش فکری برنخیزید و بگذارید به یاوه گویی بپردازند و خوشحال شوند و دست از سر شما بردارند. اما اگر در دام آنان افتادید، امیدواریم کاسه صبرتان لبریز نشود.

مشخصات محصول

نویسنده: نیل لاوندر - آلن کاوائیولا ویرایش: -
مترجم: حسن حمیدپور - پگاه منصبی تعداد صفحات: 202
انتشارات: اسبار وزن: 200
شابک: 9786229952702 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(روابط و اختلالات بین اشخاص)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

نیل لاوندر

نیل لاوندر

در حال حاضر مطلبی درباره نیل لاوندر نویسنده خلع سلاح افراد خودشیفته در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


آلن کاوائیولا

آلن کاوائیولا

در حال حاضر مطلبی درباره آلن کاوائیولا نویسنده خلع سلاح افراد خودشیفته در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

حسن حمیدپور

در حال حاضر مطلبی درباره حسن حمیدپور مترجم کتاب خلع سلاح افراد خودشیفته در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

حسن حمیدپور

پگاه منصبی

در حال حاضر مطلبی درباره پگاه منصبی مترجم کتاب خلع سلاح افراد خودشیفته در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

پگاه منصبی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید