چگونه نمیریم
چگونه نمیریم

کتاب چگونه نمیریم

معرفی کتاب چگونه نمیریم

(2)
کتاب چگونه نمیریم (یادداشت هایی در ستایش زندگی)، اثر نادیا شه مهر ، با ترجمه مترجم وهاب سجادی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1398 توسط انتشارات چشمه ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی پالتوئی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

محصولات مرتبط

(2)
29%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • آلکساندر دوما فقط خالق رمان‏هاى شواليه گرى و شنل و شمشير نيست؛ سفرنامه‏نويس جذابى هم هست؛ نويسنده يک فرهنگ آشپزى نيز هست. اما گذشته از اين‏ها، چند هزار صفحه خاطره نيز از خود به جا گذاشته که از لحاظ گيرايى از رمان‌هايش کم نمى‏آورند. بخشى از خاطرات او به کوشش‏هايش در عالم نمايش مربوط مى‏شود. او در کتاب کوچک حاضر که در اصل نيز اثرى مستقل است و در کنار خاطراتش چاپ شده با زبان شيواى هميشگى خود نقل مىکند که چه گونه با جيب و دست خالى از شهرستان راهى پاريس مى‏شود و براثر پايمردى و سخت کوشى، پايتخت فرانسه را فتح مىکند و درهاى «کمدى فرانسز»، مشهورترين کانون هنر نمايشى فرانسه دورانش، را به روى خود مى‏گشايد. اين بخش از خاطرات دوما درس اعتماد به نفس و تکيه بر تلاش است براى جوانانى که در عين نداشتن پشتيبانى جز همت شخصى خود، عزم راسخ دارند که پيروز شوند و به آرمان خود دست يابند.

مشخصات محصول

نویسنده: نادیا شه مهر ویرایش: -
مترجم: مترجم وهاب سجادی تعداد صفحات: 81
انتشارات: چشمه وزن: 67
شابک: 9786220100188 تیراژ:
اندازه (قطع) : پالتوئی سال انتشار 1398

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

جلد - 82 صفحه - تالیف - چاپ 3

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

معرفی مختصر کتاب کتاب حاضر، مجموعه‌ای است از چهل يادداشت نويسنده درباره زندگي و تجربه‌های ساده اما پراحساسش از زيستن در موقعيت‌های گوناگون آن. نوشته‌ها به‌رغم تفاوت‌های درون‌مايه‌ای و تنوع سبکی‌شان، در يک مفهوم واحد همسو شده‌اند: ستايش زندگي. نويسنده در تک‌تک لحظات زندگي، حتي در رنج و درد و اندوه و دل‌تنگی و غربت آن، شور و اميد و نور و زيبايي را می‌جويد و فرياد می‌کشد. مرگ حتي در اين نوشته‌ها سياه و تاريک نيست، روي ديگري است از زندگي.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

نادیا شه مهر

نادیا شه مهر

در حال حاضر مطلبی درباره نادیا شه مهر نویسنده چگونه نمیریم در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مترجم وهاب سجادی

در حال حاضر مطلبی درباره مترجم وهاب سجادی مترجم کتاب چگونه نمیریم در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مترجم وهاب سجادی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید