دلهره ها
دلهره ها دلهره ها

فروش ویژه

کتاب دلهره ها

معرفی کتاب دلهره ها

(2)
کتاب دلهره ها، اثر رینا تلگماید ، با ترجمه بشرا مهرمحمدی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات اطراف ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 1,000 جلد، در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 347,000 26%

256,780

347,000 26% 256,780

محصولات مرتبط

(4)
29%
فروش ویژه
(4)
25%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(4)
قیمت قبل
(2)
قیمت قبل
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
1%
(2)
25%
فروش ویژه
(4)
25%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: رینا تلگماید ویرایش: -
مترجم: بشرا مهرمحمدی تعداد صفحات: 224
انتشارات: اطراف وزن: 228
شابک: 9786226194396 تیراژ: 1000
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

«دلهره‌ها» روایتی است مصور و مستند از رینا تلگمایر و چاپ نشر اطراف. تلگمایر در این کتاب، از دل‌درد و اضطرابی که در کودکی تجربه کرده است سخن می‌گوید و از مشکلات، ناراحتی‌‌ها و ترس‌های نوجوانی‌اش حرف می‌زند؛ ولی آن اتفاق‌ها را طوری تعریف می‌کند که در پایان، شادی را به چهره‌ی بچه‌ها می‌آورد. تلگمایر در دلهره‌ها از مشکلات خودش می‌گوید و نشان می‌دهد که چطور از پس آن‌ها برآمده است. او می‌خواهد به کودکان هم یاد بدهد که چگونه مسائل زندگی خودشان را حل کنند.

همه‌ی کودکان بالای هشت سال از خواندن خاطرات تلگمایر لذت می‌برند؛ چون موقعیت‌های مشابهی از زندگی خودشان را در این داستان‌ها پیدا می‌کنند. علاوه بر این «دلهره‌ها» به کودکانی که اضطراب را تجربه کرده‌اند، با مشکلی جسمی دست‌و‌پنجه نرم می‌کنند، در بیان احساساتشان مشکل دارند یا دوران بلوغ را می‌گذرانند کمک خواهد کرد تا راحت‌تر از بحران عبور کنند. همچنین این اثر به‌خاطر تصاویر فراوان و جذابش می‌تواند شروع خوبی باشد برای علاقه‌مند کردن کودکان به کتابخوانی. تجربه تلگمایر هم این را نشان داده: «هر ماه ده‌ها نامه‌ از پدرها و مادرها، معلم‌ها و کتابدارها به من می‌رسد که فلان بچه‌ اصلاً کتاب نمی‌خوانده، اما از وقتی کتاب‌های مصور خوانده، با شوق، هر کتابی را می‌خواند. بله، کمیک‌ها قدرتمندند.»

گوشه ای از کتاب

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

گوشه ای از کتاب

تلگمایر خاطراتش را خیلی دقیق تعریف می‌کند. لباس و مدل موی هم‌کلاسی‌ها و ظاهر اتاق خانه و کلاس و دیوارهای مدرسه‌اش را بادقت و جزءبه‌جزء روی کاغذ می‌آورد. طراحی‌های او ساده است؛ اما با مهارت کشیده شده. جمله‌‌ها راحت خوانده می‌شود. رنگ‌های گرم و صداهای مخصوص کمیک‌ها به تصویرها انرژی می‌دهد. آدم‌ها شبیه کسانی‌اند که در آثار خنده‌دار می‌بینیم. شهر و خیابان‌ها خیلی خوب نقاشی شده‌ است و از همه مهم‌تر اینکه این تصویرها درد و غم و لذت و شادی تلگمایر در داستان را به‌خوبی نشان می‌دهد. تصویرسازی‌های این کتاب الهام‌بخش کودکانی است که دوست دارند خاطراتشان را به شکلی مصور ثبت کنند.

رینا تلگمایر در کتاب‌هایش، قصه‌ی واقعی بچه‌های معمولی با زندگی‌های معمولی را تعریف می‌کند. همان ماجراهای عادی که در زندگی هر نوجوانی ممکن است اتفاق بیفتد. او در «لبخندها» ماجرای مراجعه مکررش به دندانپزشکی و ارتودنسی دندان‌هایش را تعریف می‌کند و در کتاب «خواهرها» خاطرات قهر و آشتی‌های خودش با خواهرش را نوشته و تصویرسازی کرده است. نشر اطراف سال گذشته این دو کتاب را منتشر کرد که با استقبال خوب کودکان و نوجوانان و کارشناسان کتاب کودک روبه‌رو شد و با دریافت چهار لاک‌پشت در فهرست کتاب‌های لاک‌پشت پرنده قرار گرفت.

«دلهره‌ها» همچنین تاکنون عناوین و جوایزی همچون جایزه ویل آیزنر برای بهترین کتاب کودک و بهترین نویسنده، بهترین کمیک و بهترین کتاب کودک سال ۲۰۱۹ به انتخاب نیویورک تایمز، بهترین گرافیک ناول سال به انتخاب واشینگتن پست و بهترین کتاب سال به انتخاب اسکول لایبرری ژورنال را از آن خود کرده است.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

رینا تلگماید

رینا تلگماید

در حال حاضر مطلبی درباره رینا تلگماید نویسنده دلهره ها در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

بشرا مهرمحمدی

در حال حاضر مطلبی درباره بشرا مهرمحمدی مترجم کتاب دلهره ها در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

بشرا مهرمحمدی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید