لالانی دختر دریاهای دور
لالانی دختر دریاهای دور

فروش ویژه

کتاب لالانی دختر دریاهای دور

معرفی کتاب لالانی دختر دریاهای دور

(3)
کتاب لالانی دختر دریاهای دور، اثر ارین انترادا کلی ، با ترجمه نیلوفر امن زاده ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1399 توسط انتشارات پرتقال ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 1,000 جلد، در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 169,000 29%

119,990

169,000 29% 119,990

محصولات مرتبط

(5)
29%
فروش ویژه
(4)
11%
(2)
25%
فروش ویژه
(5)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: ارین انترادا کلی ویرایش: -
مترجم: نیلوفر امن زاده تعداد صفحات: 295
انتشارات: پرتقال وزن: 241
شابک: 9786004629409 تیراژ: 1000
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1399

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(داستان های نوجوانان انگلیسی،قرن 21م،مناسب بالای 12 سال،تصویرگر:لیان چو)

چکیده

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چکیده

«لالانیِ» دوازده‌ساله، دخترِ ماجراجو و کنجکاو، در جزیره‎ زیبایی زندگی می‌کند که حالا دچار خشکسالی شده است. لالانی، تمام تلاشش را می‎‌کند تا از جزیره و هم‎چنین مادرش مراقبت کند تا او نیز به سرنوشت پدرش دچار نشود. گیاهانی که قبلاً برای درمان بیماران استفاده می‌‎شد، نایاب شده‌‎اند. لالانی می‎‌داند که پشت کوه‌‎ها و دریای اطراف جزیره، رازی وجود دارد. او می‌‎داند که خوشبختی در آن‎‌سوی این کوه‌‎ها انتظارش را می‎‌کشد؛ اما هرکه به سمت این کوه‌‎ها رفته، دیگر بازنگشته است. لالانی... .

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

ارین انترادا کلی

ارین انترادا کلی

در حال حاضر مطلبی درباره ارین انترادا کلی نویسنده لالانی دختر دریاهای دور در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

نیلوفر امن زاده

در حال حاضر مطلبی درباره نیلوفر امن زاده مترجم کتاب لالانی دختر دریاهای دور در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

نیلوفر امن زاده

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید