رمان کودک 11 خرابکار کوچولو
رمان کودک 11 خرابکار کوچولو

فروش ویژه

کتاب رمان کودک 11 خرابکار کوچولو

معرفی کتاب رمان کودک 11 خرابکار کوچولو

(5)
کتاب رمان کودک 11 خرابکار کوچولو، اثر رلف‌هیمان ، با ترجمه فرزاداکبرپور ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1400 توسط انتشارات پیدایش ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 2,000 جلد، در قطع و اندازه‌ی پالتوئی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 75,000 29%

53,250

75,000 29% 53,250

محصولات مرتبط

(4)
29%
فروش ویژه
(5)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(4)
25%
فروش ویژه
(5)
29%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: رلف‌هیمان ویرایش: -
مترجم: فرزاداکبرپور تعداد صفحات: 60
انتشارات: پیدایش وزن: 74
شابک: 9789643495169 تیراژ: 2000
اندازه (قطع) : پالتوئی سال انتشار 1400
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

خرابکار کوچولو رمانی است اثر رُلف هیمان که برای کودکان گروه سنی 8+ سال نوشته شده است. فرزاد اکبرپور مترجم حوزه ادبیات کودک، نیز آن را به زبان شیرین فارسی ترجمه کرده است و جان ایست‌وود نیز تصویرگری‌های زیبایی برای این کتاب کار کرده است.


من نمی‌دانستم که همه کارهای من در یک پرونده با جلد پلاستیکی ثبت می‌شود. پرونده‌ای که کم‌کم به کلفتی دو ساندویچ به هم چسبیده شد روی آن نوشتند: «محرمانه». آیا واقعا من شبیه یک خرابکار هستم؟


خرابکار کوچولو را نشر پیدایش در دسته‌ی رمان کودک منتشر کرده است. این مجموعه علاوه بر سرگرم کردن کودک، او را با شخصیت‌های، خوی‌ها و وضعیت‌های متفاوت و متنوعی آشنا می‌کند.


منبع: ناشر کتاب

گوشه ای از کتاب

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

گوشه ای از کتاب

اگر کسی می‌خواست همه‌ی این پرونده را بخواند، یک ساعت طول می‌کشید. اما آقای «کلایتون» که می‌خواست پدرخواندگی‌ام را قبول کند در چند ثانیه نگاهی به آنها انداخت. پرونده را ورق زد و سپس آن را کنار گذاشت. لبخندی به من زد و پرسید: «عجب! تو چطور به یک خرابکار کوچولو تبدیل شده‌ای؟!»


گفتم: «هنوز یک خرابکار نشده‌ام؛ من فقط یک شیطون کوچولو هستم!» همه فکر کردند که من حرف بامزه‌ای زده‌ام.


خانم نیل که ما به او خانم تمساح می‌گوییم، خندید و گفت: «درسته… او فقط یک شیطون کوچولوست.»


آقای کلایتون کاملا جدی بود. او همین‌طور که لبخند می‌زد به من نگاه می‌کرد و منتظر جواب بود. چند لحظه‌ای که گذشت ادامه داد:‌ «ما باید مطمئن شویم که تو هرگز یک خرابکار نمی‌شوی؛ خب. حالا بگو که چطوری به یک بچه کوچولوی شیطون تبدیل شدی؟»


خیلی سخت است که شما بخواهی توضیح بدهی که چطور به یک کوچولوی شیطون تبدیل می‌شوی. به خصوص که ده سال هم بیشتر نداشته باشی؛ اما من تلاش خودم را کردم.


– ببینید بعضی وقت‌ها یک کاری باعث می‌شود که آدم پشت سرش کار دیگری را برای درست کردنش انجام بدهد. مثل یک دانه‌ی کوچک بلوط که گلوله‌ی برفی کوچکی باشد و کم‌کم به هیولایی از برف تبدیل شود که شب هم از ترس آن نتوانی بخوابی.

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

رلف‌هیمان

رلف‌هیمان

در حال حاضر مطلبی درباره رلف‌هیمان نویسنده رمان کودک 11 خرابکار کوچولو در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

فرزاداکبرپور

در حال حاضر مطلبی درباره فرزاداکبرپور مترجم کتاب رمان کودک 11 خرابکار کوچولو در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

فرزاداکبرپور

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید