اطلس دل
اطلس دل

فروش ویژه

کتاب اطلس دل

معرفی کتاب اطلس دل

(4)
کتاب اطلس دل(طرحی‌برای‌پیوند‌معنا‌دار‌)میلکان، اثر برنه براون ، با ترجمه سپیده شیخ قاسمی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1401 توسط انتشارات میلکان ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 1,100 جلد، در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 239,000 29%

169,690

239,000 29% 169,690

محصولات مرتبط

(1)
8%
قیمت قبل
(2)
25%
قیمت قبل
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
قیمت قبل
(2)
25%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(5)
29%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(5)
1%

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب اطلس دل اثر برنه براون ترجمه سپیده شیخ قاسمی توسط نشر میلکان منتشر شده است
    Atlas of the Heart
    معرفی کتاب اطلس دل
    طرحی برای پیوند معنی‌دار و زبانی برای انتقال تجربه‌های انسانی با برنه براون در کتاب اطلس دل همراه شوید تا در سفری حیرت‌انگیز به قلمروی عواطف، با 87 احساس منحصربه‌فرد آشنا شوید. این مولف پرفروش نیویورک‌تایمز، اعتقاد دارد معنای واقعی انسانیت را باید در احساسات جستجو کرد. او در این اثر حاصل سال‌ها تحقیق در زمینه تجربه‌های احساسی را با شما به اشتراک می‌گذارد.
    درباره کتاب اطلس دل بیشتر بدانیم
    توصیف چیزی که شاهد آن هستیم کار سختی نیست، ولی هنگامی که از ما می‌خواهند احساسات خود را نسبت به لحظه یا اتفاق خاصی بیان کنیم، معمولا بیشتر از چند جمله برای گفتن نداریم: "آن روز خیلی ترسیده بودم..."،"از عصبانیت داشتم منفجر می‌شدم" یا "خنده‌ام گرفته بود ولی مجبور بودم جلوی خودم را بگیرم تا ناراحت نشود". امکان دارد هیچ کلمه‌ای برای بیان هیجاناتتان پیدا نکنید و بگویید: «اصلا نمی‌دانم چطور تعریف کنم». اگر معمولا به جمله آخر متوسل می‌شوید خبر خوبی برای شما داریم چون کتاب اطلس دل از برنه براون دقیقا همان چیزی میباشد که به آن نیاز دارید.
    واقعیت این است که با وجود قدرت پیش‌بینی بالای ما درباره واکنش بدن نسبت به حوادث، زمانی که از قلمرو احساسات حرف می‌زنیم بیشتر ما گیج و نامطمئن هستیم. دنیای عواطف برای بسیاری از ما مرموز، دست‌نیافتنی و ترسناک است که البته عجیب نیست، چون هیچ‌کس در این مورد حرف نمی‌زند! علاوه بر این فرهنگ خانواده و کشورمان به ما آموزش میدهد عواطف خود را به موارد خاصی محدود کنیم و در سال‌های کودکی، به ما تفهیم می‌کند که دیگران علاقه‌ای به شنیدن اینکه چقدر ناراحتیم  تا چه حد مستاصلیم یا امروز از فرط شادی می‌توانی پرواز کنیم ندارد. و به این صورت ما - اشرف مخلوقات - دلیل انسانیت خود را از دست می‌دهیم. برنه براون (Brene Brown) سخنران معروف تد در کتاب اطلس دل شرح میدهد چجوری تجربیات شخصی، او را به سمت تحقیق درباره شناخت احساسات هدایت کرده است.
    مولف با کمک اساتید دانشگاه و درمانگران معروف آمریکا تحقیقی گسترده را شروع کرد تا زبانی را که مردم برای بیان عواطف خود به کار می‌گیرند شناسایی کند. آن‌ها در طول این تحقیق به 150 احساس گوناگون رسیدند که نتیجه‌ای حیرت‌ آور بود. با پایش نتیجه‌ها و ادغام بعضی از آن‌ها، برنه براون توانست 87 احساس متمایز را جدا و آن‌ها را در کتاب اطلس دل ارائه کند. به عقیده این مولف پرفروش، شناخت و نامگذاری یک تجربه به ما قدرت می‌دهد تا معنای آن و انتخاب‌هایی را که داریم کشف کنیم، چون احساسات هرگز از نابود نمیشود. آن‌ها با سکوت و فراموشی عمدی ما جایی در اعماق دل ما پنهان می‌شوند تا شاید روزی به اندازه کافی برای دیدن آن‌ها و شناخت خود واقعی‌مان قوی شویم.
    اگر علاقه دارید با کتابی به‌روز و تخصصی شناخت بیشتری از عواطف خود پیدا کنید، پس این کتاب را از دست ندهید

مشخصات محصول

نویسنده: برنه براون ویرایش: -
مترجم: سپیده شیخ قاسمی تعداد صفحات: 304
انتشارات: میلکان وزن: 270
شابک: 9786222543525 تیراژ: 1100
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1401
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(خودسازی،زبان و هیجان ها،بیان احساسات)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

برنه براون

برنه براون

در حال حاضر مطلبی درباره برنه براون نویسنده اطلس دل در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

سپیده شیخ قاسمی

در حال حاضر مطلبی درباره سپیده شیخ قاسمی مترجم کتاب اطلس دل در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

سپیده شیخ قاسمی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید