ابله نشر چشمه
ابله نشر چشمه

کتاب ابله نشر چشمه

معرفی کتاب ابله نشر چشمه

(7)
کتاب ابله (جهان کلاسیک)، اثر فئودور میخائیلوویچ داستایوفسکی ، با ترجمه سروش حبیبی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1401 توسط انتشارات چشمه ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
ناموجود

این محصول ممکن است با عنوان یا انتشارات دیگری موجود باشد، مجموعه آنها را اینجا ببینید.

دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

منتخب کتابهای محبوب و پرفروش

محصولات مرتبط

(2)
21%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(5)
25%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(2)
6%
(2)
21%
فروش ویژه
(2)
3%
(4)
26%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب ابله از داستایوفسکی ترجمه سروش حبیبی از نشر چشمه منتشر شده است. 
    هیچ می‌دانستید که ذهن شما یک میدان نبرد بزرگ است؟ بله، درست است. اگر هر روز وارد ذهنتان شوید، می‌بینید که نبرد بزرگی بین نیروهای خیر و شر در جریان است. پرسش اینجاست: شما طرف کدام نیرو را می‌گیرد. همه چیز بستگی به راهی دارد که شما انتخاب می‌کنید. میدان نبرد ذهن برای کودکان نگاهی صادقانه به اتفاقاتی است که کودکانی مثل شما هر روز در خانه، مدرسه، پارک و دور میز غذا، با آن روبه‌رو می‌شوند. این کتاب پر از داستان، آزمون‌های سرگرم‌ کننده و پرسش‌هایی است که شما را به فکر می‌اندازد و کمک می‌کند درست و غلط را از هم تشخیص دهید. این کتاب به شما کمک می‌کند در مورد مشکلاتی مثل نگرانی، خشم، سردرگمی، و ترس نیز بیشتر فکر کنید. اصلاً اشکالی ندارد به چیزی شک داشته باشید، مهم این است که برای مبارزه با شک چه می‌کنید. باید قبول کنیم که گاهی زندگی در دنیا سخت می‌شود. این کتاب به شما کمک می‌کند. پس دست به کار شوید و یاد بگیرید که چطور افکار منفی را که حواستان را پرت می‌کنند از خود دور کنید.

مشخصات محصول

نویسنده: فئودور میخائیلوویچ داستایوفسکی ویرایش: -
مترجم: سروش حبیبی تعداد صفحات: 1019
انتشارات: چشمه وزن: 1050
شابک: 9789643622114 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1401
نوع جلد : گالینگور

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(داستانهای روسی،قرن 19 م)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

فئودور میخائیلوویچ داستایوفسکی

فئودور میخائیلوویچ داستایوفسکی

در حال حاضر مطلبی درباره فئودور میخائیلوویچ داستایوفسکی نویسنده ابله نشر چشمه در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

سروش حبیبی

زادۀ هفتمین روز از خرداد ۱۳۱۲ در تهران. حبیبی تحصیلات خود را در مقطع دبیرستان، در دبیرستان فیروز بهرام به پایان رساند و از سال ۱۳۲۹، تحصیلات خود را در مدرسۀ عالی پست و تلگراف ادامه داد و با پایان آن، در وزارت پست و تلگراف و تلفن مشغول به خدمت شد.

حبیبی در سال ۱۳۳۹ راهی دانشکدۀ فنی دارمشتات در آلمان شد تا تحصیلات خود را ادامه دهد و آنجا بود که هم‌زمان با تحصیل در رشتۀ الکترونیک، با زبان و ادبیات آلمان آشنا شد و شروع به آموختن آن کرد.

اما او کار ترجمه را با مجلۀ سخن آغاز کرد. البته در همان برهه‌ها متون گوناگونی را نیز ویرایش می‌کرد. مسئله‌ای که تأثیر مثبتش بعدها در کیفیت و یکدستی ترجمه‌های او هویدا بود.

حبیبی با بیش از چهار دهه فعالیت در عرصۀ ترجمه، پیرامون آشنایی مخاطبان فارسی زبان با بسیاری از نویسندگان بزرگ، پنجره‌ای پیش روی آن‌ها گشوده است.

ترجمه‌های او از زبان‌های مبدأ، مانند روسی، انگلیسی و آلمانی، بسیار معتبر است تا جایی که بازترجمه‌های او از آثار ترجمه‌شده نیز با استقبال چشمگیری روبه‌رو می‌شود.

ابله، خواب نی‌لبک، قمارباز، لوته و همتایش، موش‌ها و آدم‌ها، مرگ ایوان ایلیچ، و سعادت زناشویی تعدادی از عناوین ترجمه‌های اوست.

سروش حبیبی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید