کتاب های دامیز جامعه شناسی
کتاب های دامیز جامعه شناسی

فروش ویژه

کتاب های دامیز جامعه شناسی

معرفی کتاب های دامیز جامعه شناسی

(2)
کتاب های دامیز (جامعه شناسی)، اثر جی گبلر ، با ترجمه مهدی شفقتی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1395 توسط انتشارات آوند دانش ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 2,000 جلد، در قطع و اندازه‌ی وزیری، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 130,000 29%

92,300

130,000 29% 92,300
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

کتاب های دامیز

محصولات مرتبط

(2)
29%
فروش ویژه
(5)
29%
فروش ویژه
(4)
9%
قیمت قبل
(5)
29%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه
(6)
29%
فروش ویژه
(5)
قیمت قبل
(2)
29%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • تعاملات انسانی و اجتماعی را در دنیایی پیوسته در حال تغییر بشناسید جامعه‌شناسی عبارت است از پژوهش علمی درباره‌ی تعامل انسانی و اجتماعی. چه در یک دوره‌ی آموزشی در رشته‌ی جامعه‌شناسی ثبت نام کرده باشید‏، چه بخواهید بدانید که مفاهیم رایج در رشته‌ی جامعه‌شناسی چه کاربردی در زندگی شخصی یا حرفه‌ای شما دارند، این کتاب به شما می‌آموزد که چگونه ساخت اجتماعی و ساختار فرهنگی جامعه را تحلیل کنید.
    کیستی، چیستی، و کجایی جامعه‌شناسی را کشف کنید- با اصول بنیادین جامعه‌شناسی آشنا شوید تا به ماهیت این رشته‌ی علمی پی‌ببرید، سرچشمه‌های تاریخی آن را بشناسید، و بدانید چه کسانی را جامعه‌شناس حرفه‌ای قلمداد می‌کنند. عینک جامعه‌شناسی به چشم بزنید- بیاموزید که از دیدگاه جامعه‌شناسان حرفه‌ای به جامعه بنگرید تا بسیاری از جستا‌ر‌های مرتبط با جامعه را، از جمله فرهنگ، شبکه‌های اجتماعی، جامعه و جایگاه خودتان در آن را، بهتر درک کنید. نسبت به وضعیت اجتماعی موجود، اشراف پیدا کنید- نحوه‌ی ایفای نقش همه چیز را، از نژاد گرفته تا جنس و جنسیت، در پیدایش برابری و نابرابری اجتماعی کشف کنید. نهاد‌های اجتماعی را سامان ببخشید (یا سامان بزدایید)- مطالبی را بیاموزید که علم جامعه‌شناسی درباره‌ی کارکرد‌های (و در برخی موارد نیز درباره‌ی نقصان‌های کارکردی) شرکت‌های خصوصی‏، نهاد‌های غیرانتفاعی، دولت‌ها، و جنبش‌های اجتماعی پیش روی ما نهاده است. درآینه به خود بنگرید- دریابید که مسیر زندگی‌تان به چه واسطه‌هایی، ناگریز، با جامعه‌ای پیوند خورده که در آن زندگی می‌کنید. مقدمه بخش 1: اصول و مبانی فصل 1: جامعه‌شناسی: آشنایی با اصول و مبانی فصل 2: جامعه‌شناسی چیست و چرا باید مهم باشد؟ فصل 3: تکوین تدریجی: تاریخچه‌ی علم جامعه‌شناسی فصل 4: شیوه‌های تحقیق: از آن رو که نمی‌توان جامعه را درون لوله‌ی آزمایش ریخت بخش 2: با دید جامعه‌شناسی به جامعه نگریستن فصل 5: اجتماعی شدن: "فرهنگ" چیست و کجا می‌توانم قدری از آن را به دست آورم؟ فصل 6: جامعه‌شناسی خرد: اگر زندگی یک بازی است، قواعد آن کدام است؟ فصل 7: گرفتار شدگان در تار عنکبوت: قدرت شبکه‌ها بخش 3: برابری و نابرابری در دنیای مکثر ما فصل 8: لایه بندی اجتماعی: تمام ما انسان‌ها برابریم، ولی بعضی از ما بیشتر از بقیه برابرند فصل 9: جنس و قومیت: نژادم را می‌شناسم، اما خط پایان کجاست؟ فصل 10: دین مداری: ایمان در جهان متجدد فصل 11: جرم و انحراف: با قانون مبارزه کردم... و پیروز شدم! بخش 4: اینک همه در کنار هم: تحلیل تفصیلی نهاد اجتماعی فصل 12: فرهنگ صنفی: تأملی در نهاد‌ها و (نانهادها) فصل 13: قواعد بازی: جنبش‌های اجتماعی و جامعه‌شناسی سیاسی فصل 14: جامعه‌شناسی شهری و جمعیت‌شناسی: عشق از مرکز شهر پر کشیده است بخش 5: جامعه‌شناسی و زندگی شما فصل 15: تولد، استخدام، بچه‌دارشدن، مرگ: خانواده و سیر زندگی فصل 16: آینده‌ای که پشت سر گذاشته است: شناخت تحول اجتماعی بخش 6: بخش ده‌تایی‌ها فصل 17: ده کتاب جامعه شناسی که شباهتی به مشق شب ندارند فصل 18: ده روش برای استفاده از بینش‌های جامعه‌شناسانه در زندگی روزمره فصل 19: ده افسانه‌ی رایج درباره‌ی جامعه که علم جامعه‌شناسی بی‌اساس بودنشان را به اثبات رسانده است

مشخصات محصول

نویسنده: جی گبلر ویرایش: -
مترجم: مهدی شفقتی تعداد صفحات: 386
انتشارات: آوند دانش وزن: 571
شابک: 9789647114752 تیراژ: 2000
اندازه (قطع) : وزیری سال انتشار 1395

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

جی گبلر

جی گبلر

در حال حاضر مطلبی درباره جی گبلر نویسنده کتاب های دامیز جامعه شناسی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مهدی شفقتی

در حال حاضر مطلبی درباره مهدی شفقتی مترجم کتاب کتاب های دامیز جامعه شناسی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

مهدی شفقتی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید