گورستان گل ها
گورستان گل ها گورستان گل ها

کتاب گورستان گل ها

معرفی کتاب گورستان گل ها

(4)
کتاب گورستان گل ها (شعر معاصر جهان)، اثر لطیف هلمت ، با ترجمه مختار شکری پور ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات ثالث ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 12,000 1%

11,880

12,000 1% 11,880

محصولات مرتبط

(5)
26%
فروش ویژه
(5)
1%
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(1)
قیمت قبل
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: لطیف هلمت ویرایش: -
مترجم: مختار شکری پور تعداد صفحات: 136
انتشارات: ثالث وزن: 167
شابک: 9786004050494 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(شعر کردی،عراقی،قرن20م)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

لطیف هلمت

لطیف هلمت

در حال حاضر مطلبی درباره لطیف هلمت نویسنده گورستان گل ها در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

مختار شکری پور

مختار شکری پور، روزنامه‌نگار، مترجم و مستندساز، پیش‌ازاین گزیده‌ای دیگر از شعرهای این شاعر را با عنوان«تو اینجا نیستی اما» توسط نشر نگاه منتشر کرده است. وی علاوه بر ترجمه شعر شیرکو، گزیده‌ای از شعرهای لطیف هلمت، دیگر شاعر مطرح کرد، را با عنوان «گورستان گل‌ها» توسط نشر ثالث منتشر کرده و هم‌اکنون در حال ترجمه گزیده‌ای از شعرهای «بختیار علی» است. وی 2 مستند بلند نیز درباره زندگی و آثار احمد شاملو با عناوین «پرواز در دایره حضور» و «در آستانه بامداد» ساخته که به‌تازگی پخش آنلاین مستند «در آستانه بامداد» وی درسایت مرجع هاشور آغازشده است.

مختار شکری پور

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید