جادوی نظم قطع رقعی
جادوی نظم قطع رقعی

فروش ویژه

کتاب جادوی نظم قطع رقعی

معرفی کتاب جادوی نظم قطع رقعی

(5)
کتاب جادوی نظم (تحولی در زندگی،با هنر ژاپنی خلوت سازی و ساماندهی)، اثر ماری کاندو ، با ترجمه شهاب حاجی زاده - گلسا دیبا ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات ذهن آویز ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 180,000 29%

129,600

180,000 29% 129,600

محصولات مرتبط

(5)
29%
فروش ویژه
(4)
29%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه
(5)
25%
فروش ویژه
(8)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
قیمت قبل
(2)
25%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(5)
25%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک


  • ، یکی از پرفروش ترین کتاب های ژاپن، آمریکا و اروپا که بر اساس قوانین فنگشویی به رشته تحریر درآمده است. نویسنده با ارائه خلاصه ای از نحوه نظم دادن به محیط خانه به شما ثابت خواهد کرد که چگونه دیگر جنبه های زندگی تان دستخوش تغییرات مثبت قرار می گیرد و طرز فکرتان به نحوی مطلوب متحول خواهد شد.
    گزیده ای از کتاب اگر نمی توانید در یک اتاق تمیز و مرتب احساس آرامش کنید، رویارویی با حس نگرانی تان را امتحان کنید. این کار ممکن است مسئله ای را آشکار سازد که آزارتان می دهد. وقتی اتاق شما تمیز و منظم است، هیچ چاره ای جز بررسی حالت روحی تان ندارید. تمام مسائلی که از آن ها اجتناب می کردید، آشکار می شوند و حال مجبورید به آن ها رسیدگی کنید. از لحظه ای که منظم کردن را شروع کنید؛ مجبور خواهید شد برنامه و رویه ی زندگی تان را از نو تعیین کنید و در نتیجه زندگی تان تغییر خواهد کرد. به همین دلیل است که کار نظم دادن به خانه تان باید به سرعت به انجام برسد. این امر سبب می شود بتوانید به مسائلی بپردازید که واقعا اهمیت دارند. منظم کردن صرفا یک وسیله است، نه مقصد نهایی. وقتی خانه ی شما منظم می شود، هدف اصلی تان باید حصول سبک زندگی مورد علاقه تان باشد. تحولی در زندگی،با هنر ژاپنی خلوت سازی و ساماندهی

مشخصات محصول

نویسنده: ماری کاندو ویرایش: -
مترجم: شهاب حاجی زاده - گلسا دیبا تعداد صفحات: 208
انتشارات: ذهن آویز وزن: 244
شابک: 9786001182259 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -
نوع جلد : شمیز

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

(اقتصاد خانواده،خانه داری،چینش در خانه،نظم و ترتیب،BEST SELLER)

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

ماری کاندو

ماری کاندو

در حال حاضر مطلبی درباره ماری کاندو نویسنده جادوی نظم قطع رقعی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

شهاب حاجی زاده

در حال حاضر مطلبی درباره شهاب حاجی زاده مترجم کتاب جادوی نظم قطع رقعی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

شهاب حاجی زاده

گلسا دیبا

در حال حاضر مطلبی درباره گلسا دیبا مترجم کتاب جادوی نظم قطع رقعی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

گلسا دیبا

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید