هشت قرار ملاقات
هشت قرار ملاقات

فروش ویژه

کتاب هشت قرار ملاقات

معرفی کتاب هشت قرار ملاقات

(2)
کتاب هشت قرار ملاقات، اثر جان گاتمن - ژولی گاتمن ، با ترجمه زهرا جان نثاری ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول توسط انتشارات دانژه ، به چاپ رسیده است. این محصول در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 145,000 24%

110,200

145,000 24% 110,200

محصولات مرتبط

(4)
25%
فروش ویژه
(4)
18%
(6)
29%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(5)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(2)
29%
فروش ویژه
(4)
21%
فروش ویژه

مشخصات محصول

نویسنده: جان گاتمن - ژولی گاتمن ویرایش: -
مترجم: زهرا جان نثاری تعداد صفحات: 244
انتشارات: دانژه وزن: 270
شابک: 9786002502520 تیراژ:
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار -

معرفی محصول

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

چگونه می‌شود بحران‌های زندگی مشترکمان را به فرصت تبدیل کنیم؟


چطور می‌توان از بروز دلمردگی، یکنواختی و ناشادی پرهیز کرد؟ آیا راهی هست که با حفظ شفافیت، صمیمیت و اعتماد،گفت‌وگو با همسرمان را ختم به‌خیر کنیم؟! هشت قرار ملاقات، همانی است که شما در جست‌و جوی آن بوده‌اید، کوتاه، مفید با راه‌حل‌های واقعی و شدنی. این کتاب چکیده‌ی تجربه‌ی نویسندگان در آزمایشگاه عشق است که قریب ۴۰ سال با هزاران زوج، مشاوره داشته‌اند .


هدف کتاب نشان دادن راه‌ها و شیوه‌های عملی ایجاد یک زندگی  ” شاد و پایدار” برای زوج ها است خواندن کتاب نه تنها برای زوج‌های جوان، بلکه حتی برای همسرانی  که ۳۰ سال  است در  زیر یک سقف زندگی کرده‌اند نیز خواندنی و درس آموز است . وقتی یک دور کتاب را خواندید،  مطمئن می‌شوید که هدیه مناسبی است برای زوج هایی که دوستشان می‌دارید


منبع: ناشر کتاب

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

جان گاتمن

جان گاتمن

در حال حاضر مطلبی درباره جان گاتمن نویسنده هشت قرار ملاقات در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


ژولی گاتمن

ژولی گاتمن

در حال حاضر مطلبی درباره ژولی گاتمن نویسنده هشت قرار ملاقات در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

زهرا جان نثاری

در حال حاضر مطلبی درباره زهرا جان نثاری مترجم کتاب هشت قرار ملاقات در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

زهرا جان نثاری

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید