لیبرالیسم سیاسی
لیبرالیسم سیاسی

فروش ویژه

کتاب لیبرالیسم سیاسی

معرفی کتاب لیبرالیسم سیاسی

(3)
کتاب لیبرالیسم سیاسی، اثر جان رالز ، با ترجمه موسی اکرمی ، در بازار نشر ایران، توزیع شده است. این محصول در سال 1397 توسط انتشارات ثالث ، به چاپ رسیده است. این محصول به تیراژ 330 جلد، در قطع و اندازه‌ی رقعی، در سایت ایده بوک قرار دارد. دانلود pdf و ارسال رایگان
موجود
قیمت ایده بوک: 450,000 29%

319,500

450,000 29% 319,500
دسته بندی های مرتبط با این محصول را هم ببینید

علوم اجتماعی علوم سیاسی اقتصاد و ...

محصولات مرتبط

(2)
26%
فروش ویژه
(1)
26%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(4)
26%
فروش ویژه
(2)
25%
فروش ویژه
(2)
26%
فروش ویژه
(6)
26%
فروش ویژه

فهرست

تهیه شده توسط تیم تولید محتوای ایده‌بوک

  • کتاب لیبرالیسم سیاسی اثر جان رالز ترجمه موسی اکرمی نشر ثالث منتشر شده است 
    نویسنده در این کتاب تصمیم می‌گیرد از نگاه جامع فلسفی فاصله بگیرد و از زاویه سیاسی و ملموس‌تری به عدالت و ساختار اجتماعی سالم بپردازد. این اثر نیز یکی از مهم‌ترین کتاب‌های قرن بیستم در حوزه اندیشه سیاسی به شمار می‌آید.
    رالز در تبیین لیبرالیسم سیاسی ، نگاهی زمینی‌تر دارد و شرایط عینی جامعه را در نظر می‌گیرد. او در این بررسی کوشید جامعه‌ای را تبیین کند که در آن برابری فرصت‌ها و حداقل‌های لازم برای زندگی یک شهروند به معنای امروزی وجود داشته باشد. به نظر می‌رسد نظریات رالز در این کتاب چندان ایده‌آل‌گرا نباشند ، چرا که او از ایده‌آل‌گرایی کتاب پیشینش نظریه‌ای در باب عدالت فاصله گرفته است و تلاش می‌کند زمینی‌تر و با توجه به امکانات امروز جامعه به طرح موضوع مورد نظرش بپردازد
    موضوع اصلی کتاب لیبرالیسم سیاسی، چونان بازنگری روزآمد کتاب نظریه‌ای در باره عدالت ، بررسی امکان پایداری جامعه‌ای است که با اصول عدالت سامان یافته است، این بررسی در چارچوب تاکیدخاص رالز بر برداشت سیاسی از عدالت ، یا روشن سازی عدالت سیاسی ، و تصحیح پاره‌ای از نکات کتاب نظریه‌ای در باره عدالت روی می‌دهد تا لیبراسیم ویژه رالز را ،به عنوان لیبرالیسمی سیاسی ،در برابر لیبرالیسم‌های فراگیر دیگر تجسم بخشد.رالز در این کتاب برداشتی سیاسی از عدالت مطرح می‌کند که مردمان به رغم باور به نگرش‌های ناسازگار،ولی معقول دینی ،فلسفی و اخلاقی آن را می‌پذیرند و با چنین برداشتی از عدالت ساختار اساسی جامعه را سامان می‌بخشند.

مشخصات محصول

نویسنده: جان رالز ویرایش: -
مترجم: موسی اکرمی تعداد صفحات: 532
انتشارات: ثالث وزن: 510
شابک: 9789643808648 تیراژ: 330
اندازه (قطع) : رقعی سال انتشار 1397
نوع جلد : شمیز

نویسنده

مختصری درباره نویسنده

جان رالز

جان رالز

در حال حاضر مطلبی درباره جان رالز نویسنده لیبرالیسم سیاسی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، نویسندگان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد نویسندگان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از نویسنده، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن نویسنده در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این نویسنده را می شناسید یا حتی اگر خود، نویسنده هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.


مترجم

مختصری درباره مترجم

موسی اکرمی

در حال حاضر مطلبی درباره موسی اکرمی مترجم کتاب لیبرالیسم سیاسی در دسترس نمی‌باشد. همکاران ما در بخش محتوا، به مرور، مترجمان را بررسی و مطلبی از آنها را در این بخش قرار خواهند داد. با توجه به تعداد بسیار زیاد مترجمان این سایت، درج اطلاعات تکمیلی، نقد و بررسی تمامی آنها، کاری زمانبر خواهد بود؛ لذا در صورتی که کاربران سایت برای مطلبی از مترجم، از طریق صفحه «ارتباط با ما» درخواست دهند، تهیه و درج محتوای برای آن مترجم در اولویت قرار خواهد گرفت.ضمنا اگر شما کاربر ارجمندِ سایت ایده‌بوک، این مترجم را می شناسید یا حتی اگر خود، مترجم هستید و تمایل دارید با مطلبی جذاب و مفید، سایرین را به مطالعه‌ی کتاب ترغیب و دعوت کنید، می توانید محتوای مورد نظرتان را از صفحه «ارتباط با ما» ارسال نمایید.

موسی اکرمی

دیدگاه کاربران

دیدگاه شما

کد امنیتی ثبت نظر

با ثبت دیدگاه، موافقت خود را با قوانین انتشار دیدگاه در ایده بوک اعلام می‌کنم.

پرسش خود را درباره این محصول ثبت کنید